Ik zit nu in ronde 7 en heb nog geen kinderen. Mijn cyclus is onregelmatig maar gemiddeld 29 dagen. Op dag 21-22-23-24 van mijn cyclus heb ik ontzettende buikpijn gehad en veel bruinverlies. Op dag 24 zelfs bloed. Ik barste al bijna in tranen uit omdat het leek dat ik ongesteld was geworden. Maar dag 25 en 26 geen bruinverlies meer geen buikpijn meer Ik zit vandaag op dag 27. Heb soms lichte buikpijn verder geen klachten. Heb vanaf dag 21 cyclus gevoelige borsten. Denken jullie dat dit een innestellings bloeding is geweest ?? Ik durf niet te testen, bang voor weer een teleurstelling wat vind het steeds moeilijker worden elke maand. Ik ga vrijdag testen dan zit ik op dag 29 Herkent iemand deze symptomen ?
Je bent dus nog niet officieel overtijd als ik het goed begrijp? Je kan er een test aan wagen, maar anders wacht tot je nod. Ook dat zegt niks hoor hahaha. Succes!!! Ik hoop het voor je.
Thanx kimhv, Omdat mijn cyclus onregelmatig is weet ik niet goed wanneer ik kan testen. Vind het zo spannend
Ik duim voor je. Helaas zeggen symptomen niks. Ik ben dus 1-2 weken zwanger maar heb geen.bloedverlies gehad en geen gevoelige borsten. Alleen rommelige onderbuik....