ik word echt een beetje gek van die clearblue + testen. Wie heeft er hier verder goede ervaringen mee? Ik heb nu al drie keer een vaag plusje als uitslag gekregen, ben ook al 2 dagen overtijd, maar ik heb ook twee keer de kv 2 voor 5 gedaan (weliswaar vier dagen geleden) en daar kwam twee keer negatief uit. Morgen is de kv niet open dus ik kan pas maandag iets halen, ik begin echt een beetje hopeloos te worden en word gek van de onzekerheid. Wat zal ik nou doen? Maandag anders maar meteen de huisarts bellen om te vragen naar een bloedtest? Ik weet het anders ook niet meer. Wie heeft voorbeelden van positieve clearblue + testen? En wie weet hoe de indrooglijntjes hiervan er uit zien?
hoihoi, dit was mijn positieve cb+ test misschien maandag toch nog een keer een kv 2 voor 5 proberen?? die is volgens mij gevoeliger dan de cb test hoe een indrooglijntje eruit ziet op de cb weet ik niet stond de streep die het plusje maakt er binnen de tijd of daarna? heb je er misschien een foto van? groetjes joyce
mmm als jij met de cleare blue plus test zou je zeggen dat je zwanger bent ik denk dat je gewoon naar de dokter moet gaan en daar ook een test moet laten doen dan heb je altijd zekerheid of net wat je zegt een bloedtest.. succes
Die Clearblue + is enorm gevoelig!! Zie in mijn album, een test van CB + en ook die van KV. Beide gedaan met dezelfde urine, maar toch op die KV een heeeeeeeele vage lijn en die van CB duidelijk positief
Hoi, Ik had bij de zwangerschap van mijn zoontje ook 4 dagen voor mijn NOD hele lichte positieve test van clearblue. Pas een week later werden de testen echt donker. Het kan zijn dat jouw ei wat later was dan de mijne waardoor je nog steeds heel licht test. Maar positief is positief hoor! Dus alvast een voorzichtige felicitatie Morgen de digitale test halen! Die gaf bij mij 3 dagen voor NOD zwanger aan, terwijl de andere testen nog steeds nauwelijks waarneembaar waren! Bijgevoegd mijn test. Groetjes Bekijk bijlage 47936
Dank iedereen voor de reacties! Yuki zoals jouw test eruit ziet, zo is die van mij ook! En nu ga ik helemaal twijfelen... had mezelf er al aardig bij neergelegd dat ik niet zwanger ben omdat op de kv 2 voor 5 negatief uitkwam. Dit geeft me toch weer een beetje hoop. Als ik maandagochtend nog niet ongi ben doe ik nog een keer een clearblue + test (heb ik nog liggen) en als het weer hetzelfde is bel ik gewoon meteen de huisarts op voor een bloedtest, dan heb ik echt duidelijkheid. Tot die tijd is het afwachten...
Vanochtend weer een CB + test gedaan, en vrijwel direct stond er een plusje, dus al na een paar seconden. Het is nog steeds geen duidelijk plusje maar wel al beter zichtbaar dan de vorigen. Alleen als ik er nu steeds naar kijk twijfel ik of het niet een indrooglijntje is en dus valspositief. Het neigt namelijk een beetje naar een pennenstreepje. Zo dadelijk dan toch maar de huisarts bellen want ik weet het niet meer.
GEFELICITEERD !!!! Als de cb opdroogt (vooral bij een lichte streep) dan word het een pennestreepje! Stond er een (lichte) brede streep binnen 10 minuten dan ben je gewoon zwanger !!!
Oh dat wist ik niet van dat pennestreepje. Er stond binnen een halve minuut al een lichte brede streep, en was al duidelijker dan de vorige tests... toch kan ik het nog niet echt geloven.
hihi wat een twijfelaar ben ik, erg he! Vanochtend contact gehad met de huisarts maar die verwees me eigenlijk meteen door naar een verloskundige, ook de huisarts dacht dat ik zwanger was (deze constatering had ze overigens telefonisch gedaan, dat vind ik toch wat vreemd). Ik wacht nog een paar dagen en doe dan de digitale van cb, dan ben ik meer overtuigd denk ik.
Ik denk dat die digitale al wel zwanger aangeeft hoor Een streep is een streep dus volgens mij ben je echt gewoon hartstikke zwanger!
Ik denk ook echt dat je zwanger bent hoor. Mijn de zwangerschap van mijn zoontje heb ik op zondag negatief getest, dinsdag moest ik ongesteld worden en toen teste ik positief met de CB, al voorzichtig gefeliciteerd,
:x vandaag wat bruin slijm verlies bij het afvegen (sorry voor het vieze praatje). Dat is meestal een teken dat ik toch ongi moet worden hoor. Net ook weer een kv 2 voor 5 ertegen aan gegooid (weliswaar 1 uur nadat ik geplast had en water had gedronken) maar die is nog steeds spierwit... begrijp er echt niets meer van.
he...vervelend die onduidelijkheid he? dat is één van de redenen waarom ik alleen maar test met de 2 voor 5 euro... als die wit blijft, is het waarschijnlijk geen zw...helaas...
Ja zeker vervelend, begrijp ook niet waarom ik dit mezelf weer aandoe. Vorig jaar een mk gehad, en daardoor was ik zo huiverig geworden. Nu trap ik er toch weer in heb ik het gevoel...
Ik heb vandaag een test van de kruidvat gedaan en had een plusje. Later vandaag heb ik een cb test gedaan en die gaf aan dat ik zwanger was en dat de bevruchting 3+ weken geleden heeft plaatsgevonden. Ik had vorige week ook bruin tijdens het afvegen en dacht dat ik ongi moest worden. Had ook ongi klachten zoals altijd. Maar blijkbaar was het oud bloed ofzo, want ik ben zwanger volgens beide testen! Ik zou morgenochtend ook zo'n cb test met indicator halen en doen. Ik vind het toch raar dat die cb testen wel aangeven dat je zwanger bent... Succes! Ik duim voor je!!
ik heb s dagen voor mij nog getest met kv 2 voor 5 waren alle 2 pos 4 dagen voor nod cb getest en die was ook positief ik was al een weekmisselijk ha hooftpijn en rug pijn ik ben u pas 4 weken nog erg pril maar vond de kwaaltjes wel erg vroeg komen
Meid van harte hoor. Ik zat hier met hetzelfde probleem. Maar bij mij was ie nog iets vager. Ga er vanuit dat ik dus niet zwanger ben.