Dames een vraagje? Ben nu ongeveer 6 dagen overtijd als ik van mijn langste cyclus uit ga, 6 dagen geleden ook met mat care negatief getest. 3 dagen geleden had ik bij het afvegen op de wc oud bloed ( sorry) Dit heef andere halve dag geduurd. Vanochtend de clear blue + test gedaan, maar ik liet hem in het glas vallen. Ja erg stom. ik weet het Dus hij was wat natter geworden.. Nu stond er na zon 30 min een licht streepje. Helaas kon ik nu even geen foto maken, zodra dat kan zal ik deze even updaten! Wat denken jullie? zou dit een indroog lijntje kunnen zijn? heeft iemand hier ervaringen mee?
Tja als ie in het glas is gevallen kan door het overvloedig urine enz een hele andere uitslag van komen. helaas toch nog eens opnieuw testen sorry
ik ben het met elif eens. een heel mss was dat oud bloed toch een soort van ongi!' komt niet vaak voor maar het kan wel! maar hoop natuurlijk dat je harstike zwanger bent!
Zie ook dit topic: Clearbluetesten (de Plus-testen) scheppen een hoop onduidelijkheid: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/188561-youtube-clearbleu-test-klopt-niet.html
Dankjullie wel.. ik beschouw hem ook nu al negatief! Morgen nog maar even testen. en dan maar wachten op de ongi! Heb het filmpje wel bekeken.. dus dan is het zeker negatief! helaas
Tja, ik vind hem wel duidelijk! Maarja, het streepje kwam dus pas na 30 minuten. Eventjes opnieuw testen over een dag ofzo, dan moet hij zowieso duidelijker zijn
Dankje wel! vind ik erg lief! Hoe staat het bij jou als ik vragen mag? Lang bezig of zwanger op het moment?
hai Meiden verschikkelijk die onzekerheid, Ik ben in december gestopt met de pil. Januari dacht ik na 28 dagen laat ik een test doen hij was positief.(predictor) Maar helaas 3 dagen later(31 ste dag) werd ik ongesteld nog een test gedaan en ik was niet zwanger. Nu een maand later op de 32 ste dag (gister)een CB test gedaag en ja hoor per direct een dikke vette kruis! Maar ja na de vorige ervaring ben ik erg onzeker want mijn cyclus hoeft nog niet regelmatig te zijn. Ondanks dat ik nu een andere test heb gebruikt. wat denken jullie.
Ik heb zelf geen ervaringen met CB maar als het een duidelijk kruis is dan ben je echt zwanger hoor!! Heb je een foto?
Ik kan helaas geen foto neer zetten,want krijg mijn foto's momenteel niet erop Maar bij die test van vorige maand stond een ligt streepje(wat uiteindelijk niets was).Bij deze moest een kruis zijn en dat was gelijk overduidelijk een kruis! Morgen ochtend nog maar testen met een andere test Wat heb jij een leuk dametje zeg!
@ weegschaal27: een duidelijk kruis binnen de tijd op een cb test kun je echt wel vanuit gaan dat het klopt hoor! Gefeliciteerd!!! Een vorige positieve test van predictor zou ik niet al te serieus nemen, ik weet niet welke je had maar er zijn hier meiden geweest die dr man over t staafje hadden laten plassen en die was ook zwanger en bij 1tje gaf hij zelfs bij kraanwater 2 streepjes. (dit was dan wel die extra gevoelige) Liefs mij
@ weegschaal, als de cb een vet kruis laat zien dan ben je echt wel zwanger !!!!!!!!! GEFELICITEERD!!! Die predictor van vorige maand moet je maar als vals positief beschouwen, die geven heel vaak vals positief (ik had het dus met kraanwater gedaan in september )
@astriddi @ooitmamavan3 Ik heb vanochtend een etos test gedaan en ja hoor gelijk een streep! heb het gelijk aan de opa's en oma's verteld,nu zei me moeder dat ze zo iets eerder had gehoord(wat ik had met die test),bleek die gene al zwanger te zijn. Maar Goed ik ga er vanuit dat ik week 4 voorbij ben.En ga over een paar weken de verloskundige bellen. ooitMamavan3 zie dat jij binnenkort al een ego heb? Is dat met een reden of kunnen ze al eerder een ego doen dan met 12 weken? groetjes
Weegschaal, ik heb er inmiddels ook al 4 echo's op zitten (ben nu 13 weken zwanger). Ze kunnen met 7 weken al een echo maken, dan moet er een vruchtje met kloppend hartje te zien zijn! Ik heb een echo gehad met 6, 7, 9 en 12 weken! En volgende week krijg ik er weer 1 (elke 2 weken vanaf nu). Succes en nogmaals gefeliciteerd
Oh ok. Was je van je zoontje lang bezig? Ik heb vanmiddag getest, maarja weer negatief. Denk dat ik mijn menstruatie voor het eerst over sla?? Heb ook geen zwanger klachten denk ik Voel me alleen ontzettend op geblazen! Maarja ik ben al erg gezet dus dat kan wel kloppen WAcht nog maar even af.... Succes verder he!