Hallo allemaal, Ik heb vandaag drie verschillende testen uitgevoerd. De 1e test was van de kv ( 2 voor 5 euro), die gaf negatief aan. Paar uur later heb ik een test gebruikt die ik bij de apotheek had gehaald ( HealthyPharm), die gaf een heeeel erg licht roze streepje, bijna wit zelfs. Alleen daar twijfelde ik of 10 min al voorbij waren. Want na 10 min is ie namelijk niet meer geldig. Ik heb in de avond een cb digi gebruikt, die ook aangeeft hoeveel weken je bevrucht bent enz. Die gaf aan ' niet zwanger '. Uit frustratie had ik heel die test uit mekaar gehaald Daarin zat dus ook een dipstick natuurlijk, en die gaf weer 2 streepjes aan. 1 donker blauwe en 1 licht blauwe. Wat zou dit betekenen denken jullie? Iemand enig ervaring met 1 van deze testen ( de healthyPharm en cb digi ) ? Morgen is trouwens mn NOD. Ik voel tot nu toe helemaal niets, nada nothing Liefs
strepen bij digitaal niet naar kijken je kan dus niet anders dan wachten tot morgen en als je het dan niet wordt, overmorgen opnieuw testen
Alle testen gaven een negatieve uitslag. Je mag niet naar de streepjes aan de binnenkant van de digitale test kijken. Er zit niks anders op dan afwachten en hopen dat je te vroeg getest hebt. Succes!
Je mag idd niet naar de streepjes op de digi kijken. Ik heb dat overigens ook gedaan Verschil met mij was wel, dat ik wél lichte streepjes had op de kv testen. Gister zijn mijn digi (met weken) NIET zwanger, maar vandaag zei de digi (nu zonder weken) ZWANGER Ik zou anders over een paar dagen nog eens testen. Heb je trouwens geen foto van die test met dat hele lichte streepje?
Dank jullie wel voor jullie reactie. Ik ga er nu idd vanuit dat alle testen gewoon negatief waren. Ik kijk wel of ik morgen ongesteld wordt, zo niet dan ga ik vrijdag pas testen. @misstinkerbell: Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap Hoop dat het bij mij ook zo zal lopen!
ja je mag niet naar die digi streepjes kijken nou hoop voor je dat de duiveltjes weg blijven en je een mooie test krijgt