Ik heb m bij de kruidvat gekocht dus daar kan je ze kopen... Bij de etos zag ik ze volgens mij ook liggen... En online kun je ze ook kopen
hallo ik vind ze maar helemaal niks die clear bleu testen je moet er meer voor betalen ook heb hem gehaalt dacht van die is beter dan kan je nog beter die van kruidvat nemem 2 voor 5 euro die werken tenminste mij mij kwam een heel licht streepje bij die clear bleu te staan en bij kruitvat een betere duidelijke streep hoe duurder hoe slechter
Het heeft niets met hoe duurder hoe slechter te maken want de kruidvat testen zijn gewoon gevoeliger dan die van Clear Blue.
Ik woon niet niet in Nederland dus kan ik niet effe naar de kruidvat. Ik heb hier bij de apotheek van die clearblue met smilies gehaald. Ik zit in m´n 1e ronde dus weet nog niet precies hoe een ovulatie voelt, maar volgens mij was het gisteren of misschien vandaag. Ik had heel veel super eiwit slijm, zeurende ongi-achtige pijn, geborrel en gesteek in m´n onderbuik. Vandaag is trouwens dag 14 van m´n cyclus. Maar zowel vandaag als gisteren als eergisteren gaf de cleurblue test negatief aan... Ik temp ook en vandaag was mijn tem ineens 0.1 lager dan normaal (wat ik heel vaak zie bij anderen vlak voor de ovulatie). Zou het kunnen dat ik toch een ovulatie heb gehad of die vandaag of morgen krijg?
Hmm, het zou kunnen. Test je wel met wat meer geconcentreerde urine? Volgens mij kun je ook dit van sensitest of Matcare bestellen in het buitenland. Stuk goedkoper liefs
Ik ga in december naar Nederland en dan zal ik wel eens een paar dozen van die goedkope inslaan, haha! Tot die tijd denk ik dat ik het maar bij alleen temperaturen houd. En wie weet, heb ik volgende maand al geen testen meer nodig! Het is nu alleen vervelend omdat het m´n 1e ronde is. Ik had voordat ik de pil slikte altijd een onregelmatige cyclus, dus nu zou het wel heel mooi zijn als ik rond dag 14 een eisprong zou hebben. Ik was helemaal blij met dat vruchtbare slijm en dat eisprong-gevoel in m´n buik en dan geeft de test negatief aan....
Neem aan dat je dan langer in NL bent? Hihi, anders kun je ze niet inslaan. Hoop ook dat je ze niet nodig hebt meid. Liefs