Dank jullie wel allemaal .. woensdag belt de vk nog Of ik al een negatieve test heb.... Net getest vloei al niet meer sinds maandag ..gerr nog steeds positief nog duidelijker als de vorige ...
Tjee wat een onzekerheid! Misschien toch nog eens laten controleren? Misschien heeft de vk het toch mis gehad? Bedoel, tis toch vreemd dat de test wel oploopt.. Sterkte meid! Wat een achtbaan waar je in belandt bent!
Heb hier ook oplopende test gehad met een vmk helaas. Mawr heb ook gebloed tijdens een doorgaande zwangerschap en die dame slaapt nu. Hoop natuurlijk dat het goed zit!
Hoe is het nu? Ik wil je niet bang maken, maar bij mij heeft de vlos niet zo labg terug een bbz over het hoofd gezien. Als je testen positief blijven dan zou ik toch nog een keer vragen om een echo.
Vanmiddag een action test gedaan en nog steeds positief. .. Daar ben ik ook bang voor woensdag belt vk en ik heb nog een afspraak staan voor donderdag. .. Ben erg moe wil het zo graag een plekje geven...
Jeetje war naar. Hoe kan het dat de testen nog oplopen na een mk? Ik ken wel iemand die een leeg vruchtzakje had dus dan denkt je lichaam nog dat je zwanger bent, die heeft een curettage gehad. Sterkte!
Hè meid wat ontzettend naar dit. Hier helaas na mk ook 9 weken lang nog positieve testen die op en af liepen hier was het een miniskuul stukje weefsel wat was blijven zitten uiteindelijk wel vanzelf opgelost. Ik hoop voor je dat het bij jou gewoon snel klaar is...Kun je niet wat eerder terug naar de vk? Gewoon voor je eigen gevoel en onzekerheid. Sterkte!
Wat een onzekerheid! Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je heeel gauw duidelijkheid krijgt... Hoeveel weken was je toen je dacht dat je het vruchtje verloor?