Wanneer moeten we 'klussen' als ik een positieve ovu test heb? Ik heb ze net voor het eerst binnen en in de bijsluiter staat dat de sprong dan na 24 maar binnen 48 uur plaats vindt. En dat het dan ook de beste tijd is om te klussen... Dus dan eerst nog wachten, tot een dag dat het streepje weer weg is ofzo (aangezien ik lees dat ie soms een paar dagen blijft) en dan klussen? Hoe doen jullie dat???
Gewoon 1 keer in de 3 dagen lekker sexen en dan komt het vast goed . Dus vandaag en dan over een dag of 2/3 nog een keertje en dan weer na 2 a 3 dagen. Zo kan je je ei niet missen aangezien de zaadjes wel even binnen in je blijven leven.
Zoals Slunae zegt, gelijk die dag klussen! Als je streep weg is op je ovutest is je ei al geweest en halen de zaadjes het niet om op tijd daar te zijn, aangezien je ei maar kort overleeft. Zaadjes moeten klaarliggen, op het moment dat het eitje springt.
Bedankt voor jullie reacties! Do en vrijdag was de test (heel moeilijk te zien) net niet positief, de kleur was iets minder dan de teststreep. Zaterdag was hij gelijk. Zondag negatief. Dus geen knaltest gezien :s We hebben alleen het hele weekend geen tijd gehad. Donderdagavond en gisteravond geklust... Zaterdag dus (helaas) over gesprongen, maar we willen er ook nog niet te veel druk op leggen... We zullen zien...