clearblue, vaag is dit een indrooglijn of positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamavan Thijs, 31 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan Thijs

mamavan Thijs Actief lid

31 aug 2009
    120
    0
    0
    Hi allemaal
    Ik heb zaterdag een clearblue test gedaan, maar heb al een paar negatieve testen er liggen. Voel me toch erg zwanger, heb het al een keer eerder gevoeld dus dacht het te herkennen.
    Pijnlijke borsten ochtendmisselijkheid en ontzettend moe....
    Dus test gedaan, maar zonder lenzen en ervan uitgaand dat ie wel weer negatief zou zijn...dus snel opzij gelegd. Zag dus ook geen kruisje, maar een uur later met lenzen in wel! Weet dus niet of ie er al stond die vage brede streep verticaal en dat ik em niet heb gezien of dat ie na de tien minuten is ontstaan....lekker handig!
    wat denken jullie, kan een indrooglijn er zo uitzien. Dan zijn ze toch normaal wit of niet? Heeft iemand dit eerder meegemaakt met de normale clearblue??graag reacties a.u.b
    Ga morgen trouwens een kruidvat test doen die van 2 voor vijf euro...ben benieuwd.

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik zie duidelijk een lijn maar voor de zekerheid zou ik effe digitale halen van Cb die zijn heel erg snel positief en zwanger of niet zwanger (lekker duidelijk dus!)

3. Onder water

Onder water Niet meer actief

Volgens mij is hij positief..
    Een indrooglijntje is toch altijd erg dun?

4. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Ik Zie ook duidelijk een echte streep. Maar doe voor de zekerheid nog een test, met lenzen in meteen ;)
    Duim voor je!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Lichte maar brede streep. Maar omdat je het dus niet binnen de tijd hebt afgelezen, zegt deze test nog niet 100% iets. Ik zou het morgen nog es doen, met lenzen in dan ;)

6. Ziet er positief uit, de indrooglijn komt meestal iets naar links te staan. Ben benieuwd naar je KV test morgen!

7. mamavan Thijs

mamavan Thijs Actief lid

31 aug 2009
    120
    0
    0
    bedankt voor alle snelle reacties, super dat ik dit forum ontdekt heb!
    ja hij ziet er ook wel positief uit, alleen beetje jammer dat ik dus niet zeker weet of hij na de 10 minuten is ontstaan. Ik denk het wel, want zo slecht zie ik dacht ik ook weer niet zonder lenzen.
    dacht zelf ook dat een indrooglijntje wat dunner is en wat witter, maar ik heb daar geen ervaringen mee.:( Zou best kunnen dat het wel een indrooglijntje is. Op zich was het nog niet gepland, want mijn kleine bink is pas bijna negen maanden. Was dan ook aan de pil, maar vergat hem weleens met mijn warrige hoofd! Maar voel me wel echt ontzettend zwanger. Mocht ik wel zwanger zijn dan is het ook wel hartstikke welkom hoor! Moet alleen even wennen aan het idee van zo snel weer zwanger eventueel. Huisarts zegt echter mevrouw met een negatieve test kunt u niet zwanger zijn...terwijl er ook andere verhalen bekend zijn... Zal blij zijn als ik wat meer duidelijkheid heb morgen, laat het jullie wel weten! sorry voor mijn onduidelijke gebrabbel ben al blij dat ik nu mijn vriend niet steeds hoef lastig vallen haha.

8. mamavan Thijs

mamavan Thijs Actief lid

31 aug 2009
    120
    0
    0
    ja dat dacht ik ook, maar heb daar geen ervaring mee.

9. mamavan Thijs

mamavan Thijs Actief lid

31 aug 2009
    120
    0
    0
    nou heb echt geen geduld, heb net nog 1 van kruidvat gedaan met pipetje, kon nie wachten. Die is echt negatief geen streepje te bekennen...:(
    ga het toch voor de zekerheid morgen nog met ochtendurine doen, heb er toch nog 1.
    Denk dat die van clearblue dan toch later is ontstaan, wel een breed opdrooglijntje dan, hij is net zo breed als de horizontale! Echt stom die testen...ook raar wilde nog helemaal niet zwanger worden, maar voel toch wel een soort teleurstelling. Ook mede omdat je lichaam zulke vreemde signalen geeft...nou morgen maar weer even kijken...

10. Angelina

Angelina Niet meer actief

Spannend MamavanThijs, ik hoop dat de test vannochtend positief is.

11. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    wat raar dat kv niks aan geeft want ik vindt hem behoorlijk positief uit zien normaal als clearbleu vals is krijg je van die dunne lijntjes en deze is wel breed

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik vrees toch een indrooglijntje. Ik had ze precies zo na afleestijd...
    Nadat dit gebeurde heb ik nooit meer een CB test aangeraakt, stomme dingen!

13. mamavan Thijs

mamavan Thijs Actief lid

31 aug 2009
    120
    0
    0

nou vanochtend weer gedaan..en hij was zo negatief als maar kan.
    Snap er nix van :(dan was het toch een brede indrooglijn. Ik dacht ook dat die dunner waren maar blijkbaar dus niet. Heb voorheen dit nooit gehad met Clearblue ook dagen erna geen indrooglijn, maar ga ze niet meer gebruiken!Kruidvat schijnt wel betrouwbaarder te zijn als die van Clearblue dus ga er nu gewoon vanuit dat ik ondanks alle symptomen niet zwanger ben.

Was echt overtuigd dat ik zwanger was voel me zo misselijk en moe, toch maar weer naar de dokter. Ben benieuwd wat het dan is, mischien hormonen in de war ofzo. Ben nu wel meer gaan nadenken over een tweede lijkt me wel leuk, maar nog maar even wachten en genieten van mijn eerste. Bedankt voor alle reacties!:)

14. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

ohw mamavanthijs

Ik ga je niet verdrietig of blij maken,

Maar de mijne zag er net zo uit na een half uur en toch werd ik ongesteld en heb clearblue gebeld je moet binnen 3 min. kijken anders teld hij niet helaas! het is geen indrooglintje die zijn vaak wit en heel dun maar er zit een soort vloeistof in, die verder werkt en dan kan je dus al na een half uur een vage positieve test krijgen!!!

en idd die van het kv of sensie (waar ik goede resultaat mee hebt) zijn betrouwbaar en geven geen vals negatief na een half uur.

heel veel sterkte en ik hoop voor jullie op een positest!!!!!!

Groetjes Wilma

15. Angelina

Angelina Niet meer actief

Wie weet over een paar dagen Mamavan Thijs. Jammer dat de test vanochtend negatief was, maar wie weet!

Succes in ieder geval!

16. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    das jammer , dan heb je denk ik te vroeg getest.

Deel Deze Pagina