Hoi leden, Ik wil graag weten over welke zwangerschapstest is beste en vertrouwelijk. Omdat we zijn 1e ronde van deze maand, dus volgende week op maandag mag ik 'n test doen. Kun je me advies over dit onderwerp? Alvast bedankt!
Sluit ik me bij aan. Koop in ieder geval geen testen met een + of -. Deze geven vaak vage uitslagen waarna je nog steeds geen duidelijkheid hebt en alsnog een andere test moet kopen. Is natuurlijk niet bij iedereen het geval, maar komt wel heel erg vaak voor. Succes!
Ik ben erg te spreken over clearblue digital. Heeft wel wat meer hcg nodig maar er komt gewoon zwanger of niet zwanger te zijn. Dus geen gedoe met spreepjes.
kruitvat 2 voor 5 euro is heel duidelijk en kan je al vroeg mee testen mijn test was al positief 5 dagen voor nod sucees
KV 2 voor 5 is naar mijn mening de beste. En als je dan een knaltest hebt, er een digitale van CB doen met "zwanger" of " niet zwanger" met indicatie. Niet te vroeg de CB doen, want dan heb je nog niet genoeg HCG in je lichaam.
Ik ga ook voor de Kruitvat 2 voor 5 euro. Na je NOD zou je altijd nog eenn digitale er tegenaan kunnen gooien, heb ik ook gedaan maar echt puur voor de leuk
Ik vertrouw nooit meer en koop nooit meer merk Predicator.:x 'n Kruidvat is wel echt vertrouwelijk en duidelijk streepje. Omdat Predicator is helemaal klopt niet over minuten, dus het duurt wel lang. Zeg maar 30 a 45 minuten pff..