Die lijkt exact op mijn test..!!! Krijg hem er alleen niet zo duidelijk op met m'n telefoon.. Nou dat is wel vals dan denk ik.. Dat zou toch helemaal niet moeten? Vind het echt heel slecht..!! De digitale van cb doe ik sowieso niet meer. Had een keer dat er stond: Zwanger. Ik naar de ha gebeld want ik was aan de prikpil, daarom testte ik ook, want werd nog ongesteld. De assistent zei dat het vaker voorkwam, moest de volgende dag met andere testen en die was inderdaad negatief. Voor mij dus helemaal geen cb meer.. De k2v5 zijn mij altijd eeeeerg goed bevallen. Toen ik zwanger was, kwam de streep ook heel snel. Hij heeft idd wel altijd indroogstreepjes bij mij, maar gooi hem na 5 minuten weg..
Hier ook veel vals posi CB's gehad.. Zelfde plus als ik hier op de foto's zie! Ik koop iig nooit meer cb plus..
ik heb ook heel vaak met die testen een vaag streepje ik geloof die testen pas als ik een knal streep heb
Vanmorgen weer een test gedaan maar nu van de kruidvat. Hier is geen streepje op te bekennen.. Gelukkig nu toch duidelijkheid, wat ik eigenlijk wilde met 1 test, maar uitloopt op 3 testen.. Geen clearblue meer dus
Beetje late reactie maar ik had vorige maand dus precies zo'n test en was ook niet zwanger, waardeloos van CB. Hier dus ook geen plus test meer. Maar fijn dat je nu duidelijkheid hebt
Heel vervelend inderdaad.. Testen zijn er om duidelijkheid te krijgen en niet een plus als je niet zwanger bent. Maar goed ik heb er wel weer wat van geleerd, dat kan ik weer meenemen.. Minnie hopelijk ben je gauw zwanger!!