Hey meiden! Even een korte samenvatting: Mijn cycus igt behoorlijk door de war. We zijn sinds juni 2008 bezig voor een 2e kindje. Maar ik ben heeeeel lang niet ongesteld geweest en sinds ik vanaf maart 2009 wel ongesteld wordt, is mijn luteae fase zeer kort (6/7 dagen ). Ik heb in maart en april 2 rondes clomid geslikt (uteale fase 9 dagen). In juni ben ik zonder clomid zwanger geraakt, maar dit is helaas een miskraam geworden. Daarna al weer enkele maanden een cyclus met een zeer korte lf. Nu december voor het eerst weer een ronde met clomid, en zit nu dus weer op dag 9 na mijn eisprong (voor mij is dit dus mijn nod). Ik had een goed gevoel over deze ronde, ik heb gister sinds maanden weer zwangerschapstesten in huis gehaald, omdat ik vandaag wilde testen. Ik werd helaas wakker met rood/ bruin bloedverlies...maar ik wilde toch testen (Kruidvat test). En die test is dus positief, dwz. ik zie een heeeeeel licht 2e streepje en mijn man ook. Nu zit ik dus in de onzekerheid, is dit nu een vroege miskraam (omdat ik dus iets vloei) of is het een innestelingbloeding? PPff....
Ik denk dat je dat even moet afwachten. Blijf je vloeien of niet. En heb je last van krampen? Dat schijnen miskraam verschijnselen te zijn toch? Bel anders even de VK en leg het even uit. Mag je waarschijnlijk snel een echo om te kijken hoe het nu zit!
Heb je de hele tijd een paar druppels bloed (hele dag) of alleen een veegje? Bij dat laatste kan het namelijk heel goed een innesteling zijn!
Ik heb de hele dag al zo goed als niks op mijn maandverband gehad, alleen met afvegen zie ik wat bruin. En als ik iets naar binnen ga met toiletpapier kleurt het ook bruin....(sorry voor de details)
heb je een foto van de test? anders overmorgen nog eens testen als het streepje donkerder word dan ben je zwanger.
sorry, geen foto, maar ik denk dat ik idd over 2 dagen weer ga testen, mocht ik niet goed ongesteld worden.
hey, Ik wil je absoluut niet ontmoedigen, maar mijn vmk was alleen maar met afvegen. Ik had helemaal geen buikkrampen of stolsels of wat dan ook. Echt heel vreemd. Het was dan ook met 4 wk en 3 dgn. Heb toen zeker nog ander halve week posi getest. Het werd steeds lichter, dus ben gestopt met testen. Heb daarna wel een inwendige echo gehad om zeker te zijn dat ik niet zwanger meer was. Had namelijk toch maar de vk gebeld doordat ik gek werd van de onzekerheid. Ik hoop natuurlijk dat het bij jou innestellingsbloedingen zijn en dat je hardstikke zwanger bent. Ik duim voor je. Liefs.
Goed nieuws marsab! Zou toch zomaar een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest... hoor je heel vaak.