Voor zover wij weten wel, maar om daarna weer daar naar toe te mogen lijkt me niet leuk voor hem, los van het feit dat hij dan toch ook wat weten van zn kind gaat missen. We hebben wel goed overlegd of we onze kinderwens in de ijskast zetten tijdelijk, maar we willen toch allebei graag door gaan. We zien wel wanneer het raak is
Spannend hoor!. Nou eitje van Mieks! Wachten op pasen! In het topic cyclus na vmk bij temperatuurkaartjes heeft iemand gereageerd met een vmk die normaal op dag 15 een ei had en nu pas op dag 37. Dus je zou eens kunnen kijken daar. Ze heet Noorus. Kaartje lijkt wel een beetje op die van mij. Nouja, qua lengteverschil dan haha.
Ik heb zelf ook een MK gehad met 9.5 week, en mijn cyclus duurde toen 6 weken. daarna 1tje van 2 weken en toen weer normaal Vaag hoor die vrouwen lijven
@ Babke, ja hoor zelfs over eiloze rondes... we wachten dus maar "rustig" af @ Maantje, Onze eerste uitzending idd. Kijk er nog niet bepaald naar uit
Ja dat snap ik, ik heb er zo 3 mee gemaakt 2x 6maanden en 1x 8maanden Ik hield mezelf altijd maar voor dat ie op uitzending ging (een hele lange)