Totaal in de war

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door betties, 31 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Oh my god, zit te shaken op mijn stoel. Ik denk dat het op de dag af 2 jaar geleden is dat ik. Een positieve test had, waarbij de zwangerschap in april misging. Sindsdien, helemaal niets meer... Loop bij de gyn, maar er is niets aan de hand.
    Nu was ik weer aan het testen met ovulatietesten voor deze rond. Ik begon toevallig dag 9 al. Die was meteen knalpositief, huh? Das vroeg.. Smiddags weer knalpositief, vervolgens vrijdagochtend ook en vrijdagavond was ie minder sterk, das mooi dacht ik. Vanmorgen nog een keer getest, weer knalpositief... Toen heb ik maar eens een oudere zwanger en kids ovulatietest gepakt om te kijken wat die aangaf. Ook positief. Om alles uit te sluiten dacht ik, ach ik hang er ook een zwnagerscahpstest in van zwanger en kids. Die gaf de controlestreep en toen ben ik gaan douchen. Na plus min 5 min uit de douche en wat zie ik daarr... Een tweede streep op de zwangerscahpstest?! Wat?
    Nu totaal in de war? Was gewoon ongesteld, dacht ik en ik voel helemaal niets?!
    Nu wachten op nog een plas en kijken wat de predictor zegt...

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Spannend!!

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oeh dat is wel spannend inderdaad! Je bent dus 'gewoon' ongesteld geweest? Niet korter dan normaal? Ik ben wel heel benieuwd wat een andere test aangeeft! En hoe donker is die teststreep op de zw & kids zwangerschapstest?

4. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend! Alweer getest?

5. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Spannend!!!!!
    En ongesteld en zwanger zijn kan goed hoor.
    Hier ook 2x meegemaakt en was hartstikke zwanger :)
    Ben benieuwd naar je volgende test!

6. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    oh wat spannend!! Heb je al een nieuwe test gedaan?

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou als ik dit zo hoor ben je of kampioen streepjes plassen of gewoon enorm zwanger..
    Ik gok het 2e;)

8. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Ben benieuwd!

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Wat spannend zeg!! :)

10. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Wat spannend, ik hoop dat je zwanger bent.

11. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Heb gisterochtend nog een predictor test gedaan, die was eerst heel vaag, maar binnen het half uur toch wel een goede streep. Maar ja, test was ook over datum, dus ga je weer twijfelen.... Smiddags nog een kv2v5 gehaald en die werd keurig binnen de 5 min ook duidelijk. Nog altijd niet zo donker als de controlestreep, maar ja, ik heb nu drie keer een streep gezien..., morgenochtend nog maar eens kijken of ie al donkerder wordt... En de gyn bellen of ik wel moet starten met utrogestan nemen deze maand?
    Voelt wel heel raar. Gisteravond was ik hartstikke misselijk, maar ja, voel me al tijden niet fit.
    Verder durf ik nog niet blij te zijn. Wil eerst wat zien op een echo. Het is zo onwerkelijk... Voel me totaal anders dan bij andere zwangerschappen, in die zin dat ik nu totaal geen gespannen borsten heb. Nou ja, een streep is toch echt een streep, dus zwanger ben ik wel!

12. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ben benieuwd naar je test van morgen. Het klinkt wel erg alsof je zwanger bent hoor! Hoop dat je er snel van kan gaan genieten!

13. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Als ik het zo lees denk ik dat je gewoon zwanger bent, maar ik snap je angst.. maar gauw een echo?

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik zou ook eens een CB met indicator doen.

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat klinkt als zwanger meid. Heb je ook een foto van de test?
    We zijn hier gek op streepjes kijken. Ben benieuwd naar je test morgen.

16. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Vanmorgen weer een kv 2v5 gedaan en die was ook gewoon weer positief. Vroeg me nog af, ik ben gewend aan ovulatietesten en dan moet de streep donkerder zijn dan de controlestreep. Ik heb nu een 'gewone streep', zeker geen schaduwlijntje, maar hij is lichter dan de controlestreep. Maakt niet uit toch?
    Ik heb net een belafspraak gemaakt met de gyn om het even te bespreken. Ik hoop zo dat ze zegt dat ik vandaag of morgen maar even langs moet komen. Ik moet het eerst op een echo zien, wil dit landen!
    Heb wel snachts een soort avn vaag pijnlijk gevoel onderin mij buik. En als ik met mijn vinger voel, voelt mijn baarmoeder als een keiharde bal. Dus tsja, het is toch echt zo!

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

super gefeliciteerd.. en logisch dat je dit eerst echt wilt zien..!! hopelijk kan je snel bij de gyn terecht

19. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Gyn belde terug, ik heb volgende week donderdag een afspraak staan, dus dan kijken we of er iets te zien valt. Ik ga in elk geval geen medicijnen slikken deze ronde, want ja ik ben in elk geval zwanger. Hoe bizar... Ik kan er nog steeds niet bij....
    In die CB met indicator vind ik wel een goeie tip. DIe ga ik nog eens even proberen

20. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Een voorzichtige felicitatie! Wow!

Deel Deze Pagina