Heel veel sterkte. Als je al 8 weken zwanger bent dan merk je vaak naderhand pas hoe lang je er al mee bezig bent en hoe vaak je de afgelopen week eraan hebt lopen denken en fantaseren. Als je dat beseft kan de klap ook ineens aankomen. Het is een verlies en het is gewoon heel klote dat het niet had mogen zijn. Heel veel sterkte en ik hoop dat er verder geen behandeling nodig is maar dat de natuur z'n werk doet. Knuffel!
Dank allemaal. Vandaag wat meer krampen in mijn buik en onderrug. Ik ben erg bang wat komen gaat, heb eerder een miskraam opgewekt met pillen en toen is het mis gegaan, heel veel bloed verlies en de ambulance moest me afvoeren. Ben dus echt bang.
Sterkte. Besef je het al een beetje? Ik hoop dat het vanzelf gaat. Zorg er in ieder geval voor dat er iemand bij je is de komende tijd of dat die persoon maar een telefoontje weg is. Knuffel
Ik besef het wel, de ene moment zit ik in een droom, andere keer nachtmerrie. Ik begin nu wel meer pijn te krijgen, mijn rug doet erg pijn en soms fikse steken in mijn buik. Hoop dat het snel gebeurt, kan je het afsluiten. Ik voel me nu wel een gevangene in mijn eigen huis, durf niet naar buiten uit angst dat het dan komt.