Hey meiden, Paar dagen geleden had ik een indrooglijntje op een action test... Daarna elke dag test gedaan, allemaal negatief nu een kruidvat test gedaan en ik lijk toch wat te zien maar pfff word ook een beetje gek van mezelf van al dat getest! Deze maand ben ik er veels te veel mee bezig. Zien jullie wat? Foto is na 5 minuten gemaakt.
Meid weet niet of jij mijn posts wel eens leest maar ik heb het ook. Vandaag negatief getest... en guess what; weer na uur indrooglijntje. .. Dus gewoon weg gooien die handel na 10 min.
Das toch frustrerend! Had dit vroeger echt nooit bij de kruitvat testen die van mij stond er wel binnen 5 minuten maar haast niet op de foto te krijgen. Snap dat jullie hem niet zien..
Lees die van mij eens.... Volgens mij kom ik om in de indrooglijnen.... Laten we hopen dat het over een paar dagen toch leuk nieuws is, maar voor nu zie ik eerlijk nog niet zo veel. Keep your cool.... Superrrr moeilijk x
Heel gek, maar ik zie wel een streepje... Echter wél te dicht bij de controle streep. Maar wie weet over twee dagen, houdt moed!