Het kan niet, toch? sensitest geeft de laatste tijd geen indrooglijntjes, of is dit er toch een? Wat zien jullie?
Ik krijg het niet scherper maar ik denk dat Degen gelijk heeft. Zal wel gezichtsbedrog zijn in helder licht. Als ik echt blijf twijfelen zal ik over een paar daagjes een nieuwe test doen...
Ik zie ook een streepje morgen nog maar eens testen kijken de aankomende dagen of hij oploopt. Succes!!
Ik zie een licht streepje,ik heb deze ook alle4 mijn zwangerschappen gebruikt en was echt zwanger Succes!
Ik zie ook een streepje. Ik heb ook altijd deze testen gebruikt en alleen een streepje als ik echt zwanger ben. Anders wit!
Nee hij werd eerder witter. En ik bewaarde ze ook niet te lang bij negatief om mezelf niet 'gek' te maken Ga je morgen of overmorgen weer testen?
Ik ben bang dat het vals alarm is, want ik kan hier niets op ontdekken (vanochtend heel vroeg toch naar huis gereden). Vandaag is nod en ik wacht nog op doorbreken, als het raak was zou ik wel een roze streepje verwachten. .
Miss even kruitvat testje doen? Deze test gaf bij mij nog negatief aan terwijl de dipstick van sensi en kruitvat al positief aangaven
Mmh lastig. Ik zie wel iets, maar voor nod is het wel erg licht. Bij mij gaf hij 4 dagen voor nod al een licht, maar duidelijk streepje en op nod een knaltest. Misschien idd een andere test proberen. Succes!
Ik moet toegeven dat als ik zwanger zou zijn, ik ook wel een erg verlate sprong gehad zou moeten hebben. Vorig jaar bleef de dag voor nod deze test ook vrij licht. Ik denk dat ik klaar ben met deze testen. .. Ik heb er nog 1 liggen, als ik niet ongesteld word misschien met Pasen extra groot nieuws.
zit je ook echt op je NOD? want wie weet zit je er nog te ver voor door een laat ei. anders had ie idd al donker moeten zijn
Dit was mijn test 4 dagen voor nod. Ook licht maar wel duidelijk en roze. Spannend voor jou nog even!