Dames ik zie allemaal testen met lichte streepjes voorbij komen. Mijn vraag is nu, wanneer je test met zo'n dure clearblue (die zegt 'zwanger'of 'niet zwanger') zou deze dan 'zwanger' aangeven wanneer je bij bijvoorbeeld een kruidvat test een heel licht streepje hebt? Ik ben niet zo'n pro met die testen en lichte streepjes dus denk dat wanneer ik ga testen ik het liefst gewoon ga lezen wat er staat in plaats van naar streepjes te turen..... Of moet ik dan echt een aantal dagen overtijd zijn voordat er zwanger staat?
Hier was ik ook benieuwd naar! Misschien kunnen er dames hun streepjestestjes showen die net voorafgingen aan de clearblue? Dan weten wij wanneer wij een positieve clear blue kunnen verwachten (als we eindelijk een streepje zien)
Welke clearblue bedoel je. Die met alleen zwanger/niet zwanger of die met indicator? Daar zit nogal een gevoeligheidsverschil in.
Met indicator nog gevoeliger ja? Hoe weet je dat? Ik bedoelde wel / niet zwanger. Maar sowieso clearblue en iig geen test waar je naar streepjes moet gaan 'zoeken'
ik heb de Etos eigen merk digitale test gedaan (gewoon de goedkoopste digi test die ik kon vinden) 1 dag voordat ik ongesteld moest worden. Toen was de kruidvat zo donker als op de derde test op de foto. Foto wordt steeds omgedraaid (weet niet waarom) maar met derde kruidvat test bedoel ik derde van links. De laatste (vierde) test was 1 of 2 dagen over tijd.
Mijn ervaring is dat de kruidvat test wel iets donkerder moet zijn voordat de clearblue zwanger aangaf. Bij een licht streepje was er nog niet genoeg hcg😊
Dit was mijn Kruidvat test met ochtendurine. Diezelfde dag een Clear Blue met weekindicator gedaan met middagurine en die gaf aan zwanger 1-2.
Bedankt voor het delen! @bozoe dat streepje is redelijk licht. Wist niet dat clearblue daar al op zou reageren. Van harte met je zwangerschap!
Op deze website staan ze beide even gevoelig? Zie nu wel dat kruidvat veel hoger staat, dat is vreemd? Overzicht: gevoeligheid van zwangerschapstesten
Zie nu dat hier al meerdere topics over zijn geweest dat die lijst niet klopt sorry. Hoe verwijder ik die reactie?