Het is "Mijn eisprong". 'Me' is een persoonlijk voornaamwoord. On topic: Volgens mij was de ovulatietest was gisteren positief!
me of mijn wat maakt het uit je snapt haar toch ?? of gaan we ons nu ook al druk maken over de spelling ?? meissie1986 heb er niet zo heel veel verstand van maar die van 14-09 lijkt me positief, je eisprong zal dan vandaag of morgen springen (als ik het goed zeg hoor)
Officieel zie ik hier geen positieve test tussen, dus dan zou ik zeggen; nee. Het is echter van nog veel meer zaken afhankelijk, zoals bv je cervixslijm, kon je er draden van trekken en was het doorzichtig als eiwit. En wellicht was de test op een ander tijdstip van de dag wel positief. Daarbij springt je eitje binnen 48 uur na een positieve test dus ik zou het voor de zekerheid gewoon leuk maken
De test gisteren is negatief. Hij is ook enorm geel en dus wellicht teveel urine gebruikt. Ik zou zeker nog doortesten want er zit officieel nog geen positieve test tussen.
Bedankt zover voor de reacties. Ik ga vandaag en morgen nog testen. En om even te vertellen ik heb de 13de, 14de, 15de gezellig gehad met mijn partner. En we gaan het wel zien of het deze keer gelukt is. Vind het wel vreemd dat de test op de 14de donker is en de 15de is hij weer licht. Ik dacht namelijk dat de test positief is als de teststreep net zo donker is al de controlestreep en ik vind de 14de dat niet echt. Vond het nogal vreemd vandaar mijn vraag. We gaan het afwachten, maar in ieder geval bedankt voor de reacties en fingers crosst.
1,5 jaar zijn we nu bezig. Mocht het voor het einde van dit jaar niet lukken gaan we in januari langs de dokter. Maar we blijven positief en oefenen hihi. Nu is hrt voor deze maand even afwachten
Dit is het nu van een paar dagen later. Heb alleen de 18de niet getest toen had ik ze niet meer. Maat vandaag voelde ik ook een zeurderend gevoel onderin me buik en lies, last van me onderrug, misselijk en moe. Ik moet de 27ste ongesteld worden. Ik denk dus dat de 14de me ovulatie is geweest. Nog even geduld hebben.