Maar even een tweede topic. Ik ben op 10 december bevallen met 15 weken. Ik heb tot de 22e gebloed. Op de 28e het gevoel alsof ik een eisprong had maar de zwangerschapstest was nog redelijk positief. Op de 30e was hij al een stuk lichter en 2 januari negatief. Ik voel mij sinds donderdag zwanger, niet zo extreem ziek als dat ik was bij onze zoon maar vooral jeukende tepels. Ik heb dus een zwangerschapstest gedaan donderdagmiddag en zag een tuurstreep na afleestijd, gisterochtend weer getest en hij was al duidelijker. Vanochtend wederom getest en duidelijk zichtbaar. Hoe kan dit? Kan ik op de 31ste bijv een eisprong hebben gehad ondanks nog rest hcg? Kan er weefsel weer aangroeien na eerst een negatieve test te hebben gehad? Testen zijn van donderdagmiddag, gisterochtend en de onderste en losse foto vanochtend.
Op basis hiervan zou ik denken dat je gewoon opnieuw zwanger bent.. zeker als het blijft oplopen. sterkte nog met het verlies van jullie kindje in december! Ik had zelf een missed abortion bij bijna 12 weken in oktober. Bah dat is vreselijk hé..
Dankjewel, wat naar dat jullie hetzelfde hebben meegemaakt! Herstelde jouw cyclus zich snel? Een nieuwe zwangerschap zou kunnen maar ik betwijfel of je een eisprong kunt hebben als je nog licht positief test. Dan zou mijn eisprong 3 weken na de bevalling zijn geweest en een week na het stoppen met bloeden.
Ik heb een misser abortion gehad bij 12 weken. Ik had precies hetzelfde als jij en heb de vk gebeld. Ik moest toen twee keer bloed prikken om te kijken of het toenam het hcg of afnam. Wellicht kun je je Vk bellen om te overleggen? Bij mij nam het trouwens af en was het nog rest hcg. Veel sterkte nog met het verlies!
Ah wat verdrietig dat jullie ook een kindje verloren zijn Ik moet maandag en woensdag inderdaad bloedprikken. Hopelijk dam meer duidelijkheid. Bij jou leken de testen dus ook op te lopen?
Ja was heel verdrietig. Al had ik vanaf het begin af aan al het gevoel dat het niet goed zat. Iets wat ik bij mijn zoon nooit heb gehad. Bij mij leken ze inderdaad ook op te lopen. Heb echt nog super lange positieve testen gehad. Echt heel erg rot!
Allereerst Sterkte meid ❤️ aangezien je reeds negatief getest hebt en de testen nu opnieuw oplopen durf ik wel voorzichtig positief te zijn. Maar zoals hierboven en door jezelf al aangegeven zou ik inderdaad ook even bij de Vk langst gaan. Ik duim voor je meid ❤️
Mijn cyclus heeft even nodig gehad om zich te herstellen, maar na 40 dagen kreeg ik weer een menstruatie en ook waren toen pas mijn zwangerschapstesten negatief. Ze liepen wel steeds af, ik heb geen oploop gehad..
Ja het is echt zo onwerkelijk allemaal Hij is in de vliezen geboren dat maakt de kans op restweefsel al wat kleiner en ik heb een week later een echo gehad en daarop was geen weefsel te zien alleen stolsels. Maar het is niet onmogelijk en zou de oplopende testen wel verklaren.
Wat verdrietig dat je een stilgeboorte hebt gehad. Ik had begin dit jaar een MA met 10 weken, wat leidde tot een onvolledige miskraam met 12 weken, waarna er weefsel bleef en de testen positief, uiteindelijk met 14 weken een volledig miskraam met medicatie opgewekt. Ik heb toen niet meer getest, maar de testen zijn zeker niet in 1 dag van knal naar niets gegaan, en met 12 dagen hierna had ik alweer een ovulatie. Het kan dus heel snel gaan, heel snel weer de cyclus hervatten. Ik ga voor je duimen dat je zwanger bent!
Zoi het nu geen reactie op lh kunnen zijn?? Ik zou zeker even doortesten en als hij bijna gaat knallen toch maar even bloed laten prikken. Wordt hij weer negatief, dan was het wellicht toch een reactie op lh. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Dat heb je zeker verdient na zulks ellende
Mijn ovulatietesten zijn negatief dus dat denk ik niet, want ik had het ook als optie al bedacht inderdaad. Ik ga morgenvroeg maar weer een test doen. Hopelijk dan wat duidelijkheid
Allereerst sterkte met het verlies van jullie kindje. Ik heb een missed abortion gehad met 11 weken en uiteindelijk verloren met 12 weken. Ik had een behoorlijke nasleep helaas, maar na 2 maanden toch een nagenoeg negatieve test. Een week/10 dagen later toch weer getest en mijn zwangerschapstest liepen toch weer op. Echo gekregen en bleek een heel stuk restweefsel aangegroeid wat met een hysteroscopie verwijderd is. Daarna toch enkel negatieve testen. Zou toch even een echo gaan laten maken. Dan kunnen ze wellicht zien of het om wat restweefsel gaat of toch een prille zwangerschap of misschien bloedprikken.
Je testen zijn echt duidelijk oplopend ja. Ik hoop zo voor je dat dit een nieuwe zwangerschap is. Wat enorm verdrietig van je miskraam. Vreselijk
Het kan idd wel, dat er een mini chorionvlokje is achter gebleven waardoor de test nu weer oploopt omdat het toch gaat groeien. Op de eerste echo waarop ze alleen stolsels nog zagen, kan zo'n miniscuul deeltje gemist worden. Of je bent idd wel weer zwanger. Hopelijk geeft een echo meer duidelijkheid.
Ik zie ook een duidelijke oploop.. ben benieuwd of ze de aankomende dagen nog verder oplopen! Ik heb overigens wel een eisprong gehad terwijl mijn testen nog niet helemaal negatief waren na mijn mk, dus het kan wel. Nog niet zo heel lang geleden had ik een topic. Maar ik was wel een stuk minder ver dan jij was. Zoals een aantal voor mij al zeggen, zou je ook contact op kunnen nemen met je vk. Hoop ontzettend voor je dat je opnieuw zwanger bent! Heel veel sterkte ook nog.
Ooh @bozoe wat een onduidelijkheid zo! De rollercoaster met onzekerheden blijven maar door gaan zo.. Hopelijk weten jullie snel meer en ik duim voor je dat je weer opnieuw zwanger mag zijn ♡ Dikke knuffel