Clearblue weken indicatie onzin?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tweekids, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Cleaurblue weken indicatie onzin?

1. Ja onzin en geldklopperij

2. Nee gebruik ze vaak!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Mooi en dank je !

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar om te kijken Of je hcg stijgt kun je toch beter streepjestesten gebruiken? Deze zijn toch erg duur.?

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ja klopt Lov ,maar mijn ventj wil graag na de 1-2 weken 3+ zien staan ,heeft hij ook wat aan de testen want telkens ik ga plassen vraagt hij of ik streepjes heb gepiest ;):D;)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah ach ja cb is blij met je:D

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

2 voor 12€ vind ik best een koopje ,hier in BE zijn ze per stuk nu al soms 18€:D

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja das niet duur! Waar heb je die gekocht dan?

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

E t o s waren ze vorige zomer in actie

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh :D dan ben ik wat te laat hahahaha...
    Denk dat ik nu gewoon die met wel/ niet zwanger wil. Alleen moet je die gelijk per 3 kopen....is toch belachelijk? Ik hoef niet 3x het woordje zwanger te zien hahah

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ja klopt maar daar heb je ook voor hoe meer hcg hoe sneller het woordje ZWANGER erop komt te verschijnen :):)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ach weet je....ben er nuet meer zo mee bezig....perse dat woordje zwanger. Als de testen maar als een mooi stijgen...en dan nog weet je niks.

11. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    Ik heb ook de digi met indicator gedaan. Vind het geen onzin. Ik had op s'ochtends 10DPO een resultaat van 1-2 weken. (zie foto voor bijbehorend streepje met kv2v5). Ik ga zondag (mijn NOD) een tweede digi met indicator doen. Hopelijk zie ik dan 2-3 weken:). Het is gewoon leuk om te zien dat je HCG echt hoger wordt:D

12. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    #32 steenbokje, 15 feb 2013
    Laatst bewerkt: 15 feb 2013
    ik had vorige week ook eerst een licht streepje toen clearblue digi met indicator gedaan de dag erna, die gaf aan 2-3 en ondanks dat toch nog onzeker dus hebben we samen toch nog maar een streepjes test gedaan gisteren. Nou die was zo donker, hij was er nog eerder dan de controlestreep en is ook donkerder gebleven dan de controlestreep.
    Dus dat zit wel snor hihi :D

Deel Deze Pagina