Hi Dames, Vorige week dinsdag had ik clearblue 2-3 in handen, met een zwangerschap van 4 weken. Ik dacht gisteren, laat ik de laatste maar doen voor de plus 3, maar helaas was dit nogsteeds 2-3 .. ( ik zou nu 5 weken moeten zijn). Ook wisselen de symptomen ontzettend, ochtend geen gevoelige borsten, 's avonds iets meer, het maakt me onzeker! Wanneer hadden jullie een +3?
Ik heb deze zwangerschap nooit een 3+ gehad en heb toch echt 6 CB digitaal met wekenindicator gedaan. Hoorde toen ook op het forum dat ze niet erg betrouwbaar zijn als het gaat om de termijn. Het maakte mij alleen maar onzekerder en heeft me veel geld gekost. Mijn mening nu: geef je geld hier niet verder aan uit. En qua klachten, die wisselden bij mij ook heel sterk, soms ineens helemaal nergens last van, maar nu toch echt 25 weken zwanger! Sterkte in deze spannende weken!
Het is een indicator, dus ik zou je er niet zo op vast pinnen. Al snap ik het wel hoor! Ik had met mijn tweeling zwangerschap de 3+ ''pas'' op 5+4. Je zal op het randje zitten nu. Gefeliciteerd trouwens!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoor hier vaker dat hij nog geen 3+ aan geeft bij dat termijn. Je zou hem los kunnen halen om de streepjes te bekijken. Dit heb ik zelf wel gedaan. Als ze bijna even donker zijn zit je op het randje van 3+ denk ik. Niet iedereen zal het aanraden omdat het eigenlijk geen streepjes test is maar toch, mijn nieuwsgierigheid won het haha. Wisselende klachten is heel normaal, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken!
Ik vind vooral het weinige verschil met een week geleden opvallend. Als je bij 4 weken 2-3 weken testte, Dan had je dus meer dan 50 HCG denk ik. Dan zou je nu met over de 5 weken toch wel echt 3+ verwachten. ik snap wel je bezorgdheid. Ik vind het ook opmerkelijk. Maar goed, mijn voorgeschiedenis is daarin wel kleurend denk ik. Ik zal voor je duimen