1e ronde Ben er gisteren achter gekomen, en is idd me eerste, schrok er wel een beetje van, want had niet verwacht dat het meteen al raak zou zijn, maar wel heel gelukkig!!
Van mijn eerste werd ik meteen zwanger na 1 wip! Was niet de bedoeling maar ben blij dat ze er is!! @sappie gefeliciteerd meid!!
Ik geloof dat we nu in de 26e maand zitten, rondes geen idee omdat ik van mezelf geen cyclus heb. Het kan alle kanten op Jammer genoeg kun je uit een topic weinig afleiden over je eigen kansen.
Bij mijn eerste was ik de 1e ronde zwanger, bij mn tweede ook 1e ronde zwanger Voor mijn derde ben ik nu sinds 1,5 jaar bezig en blijk nu PCOS te hebben, kan dus alle kanten op gaan...Jammer genoeg wachten we nog steeds op ons derde geluk...
hoii meiden vroeg me af hoevaak ik het beste kon klussen volgens kalender van mama apps 7 dagen maar hoe kan ik het beste doen? meiden die snel zwanger werden vroeg me af hoe dat ging
Bij allebeide kinderen 1e ronde. Nu bezig voor een 3e 10 juli spiraal laten verwijderen en nu last van moeheid en pijnlijke borsten en een andere eetlust. Dus binnenkort testen.