Heb nu 2 weken geleden een vroege miskraam gehad. (4+4) Binnen 3 dagen waren de testen weer helemaal wit. Maar nu doe ik sinds begin van de week ovutesten en die zijn redelijk donker, alleen nog niet positief! Maar dus wel een clearblue digitaal gedaan en een one step zwangerschapstest en beide geven een (lichte)streep en op het scherm staat zwanger. Kan dit van een eisprong zijn??? (heb namelijk wel het idee dat dat het is, maar vind het toch vreemd..) Wie o wie heeft dit ook eens gehad???
Ik heb een positieve test gehad door eisprong, twee weken later was ik ongesteld. Ik zou klussen dus als ik jou was!-)
misscgien was het geen vmk meid, het kan ook een tweeling zijn geweest waar er 1 van niet heeft gered. je hoort zelfs dat sommige vrouwen toch gewoon ongi worden de eerste keer rond nod, terwijl ze wel degelijk zwanger zijn. de clearbleu reageert niet op eisprong
Lijkt me idd ook wel beetje vroeg maja, na een mk is sowieso je hele lichaam van slag, en kan dus best zijn dat je nu alweer zwanger bent. Je bent hartstikke vruchtbaar na mk dus je weet maar nooit en mss waren het er idd wel 2, maja dan zou je test denkk niet helemaal wit zijn geworden toch? Ik hoop iig voor jou dat je weer lekker zwanger bent! (en dat je weer lekker mee komt kletsen in ons topic )
ik ben zo ook 1 kindje kwijtgeraakt en toch zwanger van mijn oudste zoon van nu 7 jaar oud dus het kan wel degelijk..... ik hoop voor je mee!
Bedankt voor het snelle antwoorden allemaal! Vind het zelf ook heel vreemd...en zeker de digitale test van Clearblue waar zwanger op stond!! Na de vmk waren de testen idd weer wit, dus dat ik nog zwanger zou zijn, lijkt me niet mogelijk! Zijn er in ieder geval vanuit gegaan dat het een eisprong is/was dus hebben maar extra ons best gedaan...maar ga de komende dagen nog wel testjes doen om te kijken of het echt een eisprong was... Ik zal het laten weten als er iets te melden valt! Heel fijn dat jullie meedenken!!
Hee bloem, word voorral niet zenuwachtig of bang van wat iedereen zegt, maar houd wel alles in gedachten. heb je na de miskraam een controle echo gehad? als je toen schoon was denk ik dat de clear blue wel gelijk heeft hoor die geeft namelijk niet je ovu aan. Ben je niet voor een controle echo geweest dan is het inderdaad ook mogelijk dat je een tweeling had, en dat het bij 1 van de 2 niet goed is gegaan. Alleen lijkt dit me sterk vanwege de negatieve testen na de miskraam... heel veel sterkte en succes in ieder geval!!
Heb je misschien een (lichte)blaasontsteking ? Ik zelf heb ook een keer vals positief getest met de kruidvattesten, en toen bleek ik een blaasontsteking te hebben. Het schijnt dat je bij een blaasontsteking veel eiwitten in je urine hebt waar een zwangerschapstest ook op kan reageren..
Heb geen blaasontsteking (nog nooit gehad, dus ook geen idee hoe dat moet voelen...) Vind het ook vreemd!! Heb nu net nog n keer n test gedaan en weer staat er zwanger op de clearblue test en er komt op ovutest een donkere streep te staan. Ben benieuwd naar de test van morgen maar verwacht er niets van!!
Positief testen op een ovu stick kan wel als je zwanger bent, je bent denk ik echt zwanger hup hup naar de dokter!