Hallo, Wij hebben besloten voor ons 3e wondertje te gaan, wij hebben gisteren baby gedanst Mijn laatste menstruatie is geweest op 28 okt. En heb nu een cylcus van 29 a 35 dagen cyclus.. Ik weet dus niet precies waneer mijn ei is. Maar heb gisteren toevallig wel iets gevoeld en zaterdag ook. Nu deed ik vanmorgen een test en tot mijn verbazing kwam er een 2e lijn. Okey niet even duidelijk dus eingelijk negatief. Maar gezien mijn klachten, (van een ei) Zou het dan mischien kunnen dat mijn ei toch geweest is. En dit het resultaat is van een geweeste/aankomende eisprong? Groetjes Bekijk bijlage 287523
Heel wazige foto, maar ik zie wel 2 streepjes.. nou succes.. hoop dat je snel een posi zw test hebt..
Mijn eisprong volgt 1 á 2 dagen na de eipijn, het zou kunnen dat je ovulatietest positief was voor deze test ik zou in jou geval eens tempen om te kijken of de eisprong echt voorbij is en de testen even doorblijven gebruiken en zeker blijven klussen, succes!
ik zou nog ff door blijven testen..word hij lichter over 3 dagen dan is die geweest...word hij donkerder..dan weet je wat je nog moet doen! Trouwens....bij mij kreeg ik altijd zo een streepje....ik heb dan ook een verhoogd LH in mijn urine en bloed door de PCOS....dus is bij mij normaal. maar mijn schoonzusje deed ook eens een testje voor de grap..en die was compleet wit, dus zo kan het ook!