Gisteren heb ik een cb digitaal test gedaan, deze was negatief. Zojuist een trekpleister test gedaan en ik zie een heeeel licht roze steepje. Ik weet niet zo goed of ik nu zwanger ben of niet. Vooral omdat de cb test negatief was.
Ik zie wel een heel licht streepje. Hoeveel dpo zit je? En is het streepje wel roze? Ziet er zo op de foto namelijk een beetje dun en grijs uit. Misschien KV 2v5 eens proberen? Ik testte 10 dpo positief daarmee! Spannend!
Het streepje is wel echt roze. Ik ben nu 2 dagen over tijd. Zit nu 11 dagen na mijn ovulatie. Wat betekend dpo?
aan het streepje te zien zwanger)) .. bij mij waren ze in het begin ook licht maar werden steeds een stukje donkerder
ik zie op foto 1 ook een streepje hoor, misschien heb je te vroeg getest met cb?? hoop het voor je!!!
Ik zie hem ook hoor! Zo begonnen ze bij mij ook. Maak je niet al te veel zorgen dat hij zo licht is. Bij mijn zoontje testte ik pas na 14dgn overtijd te zijn positief, en bij mijn dochter ruim een week voor NOD. Het kan dus allemaal. Ik zou overmorgen nog een testje doen. De avond ervoor niet te veel drinken, goed plassen voor je naar bed gaat, en dan de test de volgende ochtend doen met je eerste urine. Spannend!!
Ik zie hem ook hoor. Die van CB was die alleen met het woord? Want die zijn niet zo gevoelig. Die met week aanduiding juist weer wel.
Je bent nog maar 11 dagen na je ovulatie, gemiddeld is het 14 dagen. Dus in feite ben je nogal vroeg. Voor 3 dagen voor je nod vind ik het al een duidelijke streep hoor Ik zou morgen en overmorgen en daarna nog testen, want ik was nu eenmaal een testmiep Maar anders over 2/3 dagen gewoon nog een test doen, dan zal hij donker horen te zijn. Succes
Bedankt voor jullie positieve reacties. Ik durf er zelf nog niet helemaal blij mee te zijn maar stiekum verwacht ik ook dat het deze keer raak is! Morgenvroeg ga ik nogmaals een test doen! Ik hou jullie op de hoogte..
Ja hoor..ik ben zwanger!!! Joepie!!! Vanochtend een cb test en een trekpleister test gedaan en beiden waren positief!