Pfffff dankjewel! Kan het nog niet geloven... zo erg op gehoopt dat ik uiteindelijk dacht het zal wel niet nu hopen dat kleintje blijft plakken en dat het goed zal gaan, en positief blijven.. pfffff
Gefeliciteerd !!! Denk dat veel Meiden van zo'n test zullen dromen. Ik denk dat je hartstikke zwanger bent!
gefeliciteerd! weet je ik snap heel goed dat je erg zenuwachtig bent of het niet weer een mk wordt, maar ik weet uit ervaring dat je 'gewoon' 12 weken geduld moet hebben om over die onzekerheid heen te komen. Niks of niemand kan een mk voorkomen, ook geen bloedtest of vroege echo. Je bent zwanger dat is duidelijk. Probeer te genieten voor zover het lukt! Stress is echt niet goed voor de ontwikkeling. Hoop voor je dat je een goede zwangerschap hebt en een mooi gezond kindje krijgt!
Duidelijk positief hoor! Na n mk heb je juist de kans om je kleintje al eerder te 'zien' daar zou ik gewoon gebruik van maken. Het blijft de eerste weken altijd spannend. R
Hey hey! Nogmaals bedankt! Ben zo juist naar de ha geweest deze heeft mij doorgestuurd om bloed te laten prikken om het zeker te weten. Vanmiddag na 4 uur weet ik het definitief. Als het tog echt zo is adviseerde hij me om idd niet te lang te wachten om naar gyn te gaan. Blijf tog hopen op goed nieuws vanmiddag ondanks dat de test positief was.