Hallo, Ik zit in ronde 3, hiervoor 2 (vond ik) best nette cyclus gehad, De 1e ronde, 34, 2e ronde 32, dus ik dacht nou, dat is dicht bij elkaar, dus was blij dat me lichaam dit goed oppakte. Nu, vandaag uitgaan van de langste cyclus (34 dagen), had ik mijn eisprong verwacht, ik test al bijna een week, en zag de OVU testjes iets donkerder worden, maar ze blijven nu al 4 dagen, steken, op dezelfde kleur, en er verandert niks, als ik morgen mijn ei heb, of later is mijn cyclus dus, langer dan 34 dagen. volgens mij is dit vrij lang... Ik test ook met clear blue Ovu testen, ook deze geven negatief aan. Ik zit pas in ronde 3, en moet niet klagen, vind ik, maar wil dit toch even met jullie delen, omdat ik dit wel een beetje vreemd vind. Ik heb wel overgewicht, niet extreem, maar ben wel te zwaar, Las dat dit ook een reden kan zijn...? Hoop dat jullie met mij mee willen denken!
Hey meis Ik heb altijd een regelmatig cyclus gehad van 28/29 dagen.. Vanaf het moment dat ik ongesteld werd al en zelfs toen ik een Mirena had. Maar nu, sinds wij ook maar aan een kindje denken kan ik niet meer van 28 dagen uitgaan. Stress, drukte op je werk, er kan van alles van invloed zijn op je hormonen en je cyclus. Zolang je geen uitschieters naar de 50-60 dagen hebt zou ik me nog niet teveel zorgen maken. Heel veel succes deze ronde!
We gaan wel trouwen over 2 weken, nog niet HEEL zenuwachtig, maar....dat kan best invloed hebben op mijn cyclus, terwijl ik echt het idee heb, dat mijn eitje op knappen staat, heb ik (sorry dat ik dit zeg), wit slijmerig, en soms gigantisch rugpijn!
Gefeliciteerd Joh je weet het niet, misschien heeft het onbewust meer invloed dan je zou denken. Wat ik merk is dat mijn cyclus zich vaak herstelt. Dus in mei had ik veel stress en liep mijn cyclus uit en vervolgens had ik vorige maand een kortere cyclus. Iemand hier heeft eens tegen me gezegd dat een vrouwelijk lichaam geen wiskunde is. Je kunt het globaal inschatten maar ook niet meer dan dat..
bedankt!, fijn, dat je even mee wilde denken, als je googled, lees je gelijk de meest, vervelende dingen, dat je soms helemaal gek maakt, vandaar dat ik een andere mening, van iemand hier op het forum eens wilde horen. Hoop, dat in 1 van deze dagen, toch mijn eisprong nog komt!
Kan helemaal begrijpen dat je ervan baalt en het raar vind. Dat je wat te zwaar bent, zegt niet dat je geen goede eisprong hebt. Ik heb het zelf ook tot in den treure gehoord. Dat is het eerste wat ze zeggen als er iets niet loopt met de cyclus. En je hart hier luchten is altijd goed. Ik zou het nog even de tijd geven en nog een paar maanden geduld hebben. Lekker ontspannen wanneer mogelijk en gezond leven en genieten van elkaar. Meer kun je er zelf niet aan doen. Gewoon door testen tot je posi test, is denk ik het handigste dan weet je waar je staat. Ik bleef ook eeuwen hangen op dezelfde lichte kleur en gaf het haast op, tot ie laatst echt ineens knal was.. Veel succes hoor, hoop dat je eitje gauw springt.
Niets te danken hoor! Het is toch ook doodeng allemaal? En had je ooit verwacht dat het je zo zou bezig houden en dat je je over zoveel dingen zorgen zou kunnen maken? Ik niet!! Dat eitje is onderweg, let maar op! Ik hoop dat je heel snel een knaller van een positieve test hebt. Eerst de ovu en daarna de zwangerschapstest natuurlijk
Nou echt wel! zwanger zijn is al spannend...maar vind het zwanger worden, net zo spannend! Tis niet niks, en je moet altijd maar wachten..wachten....en hopen dat moeder natuur haar best doet! De 1e maand, vond ik het heel spannend, en las ik veel op internet, gelukkig werd ik ongesteld, en was ik blij dat mijn lichaam 'werkte' haha! Ik wacht geduldig op mijn eitje! Go Go Ei! Ik hoop voor jullie ook, dat jullie snel zwanger zijn! Al lang bezig?
Ik heb in november mijn spiraaltje laten verwijderen en toen hebben we nog wat heen en weer gewiebeld tussen wel-niet nu al beginnen. Vanaf mei zijn we er dan echt voor gegaan. Omdat ik een weekendje weg was en mijn vriend en ik elkaar nog al mislopen gebruik ik deze maand geen ovu-testen. Ik ken mezelf, als ik zondag een positieve test had gehad terwijl ik wist dat ik hem niet zou zien zou ik heel gefrustreerd raken. We hebben besloten het tot mijn verjaardag (februari) eerst zo te proberen. Mijn eisprong valt ergens tussen dag 12-18 dus we weten welke week belangrijk is
Vollgens mij is mijn eitje er vandaag..gisteravond was vriendlief laat thuis van de tennis, dus niks gebeurt, donderdag avond wel gemeenschap gehad, ....zijn we nu te laat...? Vanavond sowieso maar voor de zekerheid!
Hey meis Wel nee, je eitje leeft misschien maar 12-24 uur maar zaadjes gaan gemiddeld veel langer mee hoor!! Je kan het vanavond natuurlijk voor de zekerheid nog proberen. Niet teveel stressen hoor, er zijn genoeg verhalen van vrouwen die zwanger zijn geraakt van de seks 3 dagen voor hun eisprong. Er bestaat helaas niet zoiets als een ideaal klusschema dat garantie biedt op een positieve test Have fun!
Sorry, lees nu pas je berichtje! Wat spannend, als je er nu echt voor gaat! Je hebt een hele mooie cyclus! Ik heb a.s zaterdag mijn eisprong gehad, hij was knal positief! Dus hopen dat we deze maand meer geluk hebben! Ik hoop het ook voor jullie!