Ovu-test gelijk negatief na eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door NykaH, 16 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb altijd al een onregelmatige cyclus en had nu een beetje last van mijn buik. Dus ik dacht ik ga nu ovu-testjes doen. Ik had gelijk een knaltest gisteren en vanmorgen weer!

Nu wil ik graag weten of ovu-testen gelijk negatief zijn als de eisprong is geweest, weet iemand dit?

2. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Bij mij werden ze gedurende een dag of 2 lichter, en ik geloof op dag 3 na een positest waren ze weer helemaal wit. Alleen ik kwam err pas later achter dat ik een posi test had gehad, want mijn teststreep is nooit zo onder geweest als controle streep. Dus ik bleef maar keurig door testen, toen ik steeds weer alleen maar witte testen kreeg ben ik er van uit gegaan dat de donkerste die ik had een positieve test was. Ookal is die dan officieel negatief. Voor mij kennelijk toch positief genoeg, want die ronde ben ik zwanger geraakt!

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb zelf maar 1 dag een positieve test gehad, niet van te voren lichte streepjes nee helemaal niks.. De dag erna getest maar die was negatief. Op de dag van de positieve test meteen aan de slag met mijn mannetje (gelukkig hadden we de grootste lol want je moet dan wel...) en die test en de actie erna heeft er voor gezorgd dat ik nu bijna 39 weken zwanger ben.. Heb een zeer onregelmatige cyclus en had 17 dagen achter elkaar ovulatietests gedaan voordat die ene positief was. Ik had al bijna de moed opgegeven om nog een positieve test te krijgen!

4. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Ik heb 2 dagen een knaltest gehad daarna werden ze inderdaad lichter. Flink geklust natuurlijk, dus nu is het afwachten eind van de maand kan ik testen.
    @frannie 82 succes met de laatste loodjes.

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Dank je! Begint nu echt pittig te worden...

6. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb zaterdag een knaltest gehad, en de testjes (4 a 5 dagen later) geven nog steeds een duidelijke 2e streep aan, niet KNAL, maar de 2e streep staat er duidelijk....ook erg vreemd!
    Heb wel sinds dinsdag en gisteren gigantisch steken onder in me buik! spannend dus

7. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had de laatste keer dat ik een ovu test deed gelijk de dag na de super dikke streep, helemaal geen streep meer. Nu ben ik weer aan de slag met ovu testen, dus ben benieuwd hoe het deze keer zal zijn.

8. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net weer één test gedaan en knal positief,eerste streep stond er al,voor de.controle streep

9. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Ik heb vanmorgen nog een ovu-test gedaan, maar deze was niet knal
    @zomer123
    Misschien toch zwanger dan? Spannend hoor.

Ik voel ook vanalles en maak mezelf gek met "misschien ben ik wel zwanger". Wil ook al steeds een test doen maar heeft geen zin natuurlijk.

10. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb net even een foto gemaakt,

Heb de andere testjes, niet kunnen terug vinden, maar zijn precies hetzelfde.

De onderste is van vanmorgen, deze testen heb ik al vanaf, zaterdag ochtend. en worden niet lichter. Mijn urine zitten allemaal kleine witte stukjes in, en heb dinsdag en woensdag steken onder in mijn buik gehad, de 2 vorige cyclussen geen last van gehad.

11. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb altijd begrepen dat beide strepen net zo donker moeten zijn om een echte positieve test te hebben. 1 vaag streepje en een donkere controlestreep zou dan niet positief zijn.. Ik had teststrips van matcare en dat stond zo in de bijsluiter...
    Zoals ik al schreef had ik ook echt maar 1 dag een test in handen met 2 net zo donkere strepen..

Deel Deze Pagina