Hoi hoi, Ik heb hier een elektrische schommelstoel te koop. Hij is van Fischer price en van de kiekeboe serie. Prijs: ik dacht aan 65 euro, of doe een ander goed bod. Ook heb ik nog een schommelwiegje te koop. Compleet met hemel en beddengoed. Prijs: dacht aan 45 euro compleet, of doe een ander goed bod. Ook heb ik nog een speelkleed van Tiny Love met van die bogen en speeltjes eraan te koop: Ik dacht aan 15 euro, of doe een ander goed bod. Alles is alleen af te halen in Helmond. Foto's volgen nog.
View attachment 88606 Het wiegje met hemel en beddengoed (waaronder dekentjes,lakentjes en moltons en hoeslakens).
View attachment 88607 Het speelkleed. Prijzen staan boven alle foto's bij het eerste bericht. Of doe een ander goed bod. Ik hoor het graag.
De elektrische schommel staat gereserveerd! Wiegje en speelkleed met bogen nog te koop. Je mag ook een ander goed bod doen!
Hoi, Ik wil het wel proberen voor je. Maar het zal dan in een grote doos moeten en de verzendkosten zullen dan denk ik 6,75 zijn. Als je dat geen probleem vind?
De schommelstoel is onder voorbehoud verkocht ja. Ze komen hem eind augustus als het goed is ophalen. Mochten ze er toch vanaf zien of niet komen wil ik je wel een seintje geven? Mocht je dan al iets anders hebben dan is het pech voor mij.
Wiegje is als het goed is ook verkocht (komen hem vanmiddag ophalen). Speelkleed nog in de aanbieding: iemand interesse voor 10 euro? Kan evt. opgestuurd worden tegen verzendkosten!