Hoi, ik heb even een vraagje; ik heb voor het eerst deze maand de ov testen van sensitest gebruikt,maar mijn cyclus is weer van slag en ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik heb begin vorige week een paar dagen een weeig gevoel met lichte krampen onderin mijn buik gehad,maar dat was eigenlijk te vroeg voor mijn eisprong. die week heb ik de testen besteld, en ben vanaf woe gaan testen. Die dag was het een licht roze streep, maar de dagen daarna werd het steeds minder. Klopt het dan toch, dat ik die dagen daarvoor mijn eisprong heb gehad, en als ik dan had getest dat het dan wel een dikke streep zou zijn?Of krijg je geen lichte streep meer NA je eisprong? Mijn cyclus is weer onregelmatig, dus vandaar dat het lastig te testen is. ik hoop dat iemand me iets meer kan vertellen hierover.dank je wel alvast. liefs
Hoi Vita, ik heb sinds deze maand ook de ovutesten van sensitest: de midstream xtra gevoelig. Voor het eerst heb ik 19 dagen na mijn mensturatie mijn eitje ontdekt. Op zaterdag eerst een licht streepje (de dagen daarvoor helemaal geen streepje), op zondagochtend duidelijk een donkere streep en zondagavond weer een lichtstreepje. Ik ben tevreden over die testen en heb weer nieuwe besteld voor de volgende ronde. Ik hoop natuurlijk dat ik die niet nodig heb... Ik denk dat als je echt een duidelijke streep hebt, dat je dan je LHpiek bereikt hebt. Misschien moet je nog even doortesten? Ik ben begonnen met testen op dag 11 totdat ik 'm gevonden had. Ik weet niet op welke dag jij bent begonnen maar het zou best kunnen dat je het lichte streepje hebt gekregen na je eisprong. Ik ben ook niet zo'n expert maar na die dikke streep kreeg ik ook weer een lichte...
Meestal gaat het van een zeer lichte streep naar een dikke streep. Dan heb je dus een positieve test. Daarna neemt de streep weer af. Het is goed mogelijk dat je altijd een licht streepje krijgt, want je urine bevat eigenlijk altijd wat LH. Daarom is het belangrijk om een test pas positief te beschouwen als de teststreep net zo donker of donkerder is dan de controlestreep. Succes ermee!
dank je wel voor jullie reactie's. Ik ben gaan testen vanaf dag 15(omdat ik ze toen pas binnen kreeg),maar meestal zit mijn eisprong verder weg.ik heb getest tot dag 20, alleen vandaag de 21ste nog niet,maar het is al die dagen (na de 1e) een witte test geweest. ik ben vorige maand 6 dagen te vroeg ongesteld geworden,en denk dat het nu ook weer een kortere cyclus wordt. Ik weet het niet zo goed. @123; wij lopen redelijk gelijk....als de mijne klopt tnminste. veel succes jullie ook.liefs vita
Hey Vita, leuk dat we gelijk lopen.. we blijven elkaar volgen.. Misschien heb je voor de 15e dag wel je eisprong gehad. Lastig dat dat nu niet meer te achterhalen valt. We zullen moeten afwachten....
He 123...zeker leuk, en volgen doen we! Ik merk dat mn borsten alweer voller beginnen te worden, en dat is sinds het laatste jaar een teken dat ik een week ofzo voor mn ongi zit,maar wat ik al schreef, vorige maand 6 dagen te vroeg, dat zou dan nu weer zo zijn. Ik heb eigenlijk altijd een onregelmatige cyclus gehad,maar de laatste tijd ging het redelijk. een tijd lang is het 32 dagen geweest,maar dat verschoof weer naar 35, en nu weer terug dus. Ik weet het niet precies,vandaar de ovu testen ook. Maar goed, is het niet nu, dan kan ik volgende maand weer goed testen,we shall see. Jijbent al een behoorlijke tijd bezig he?Sta je er nog steeds positief in, of heb je af en toe flink last van frustratiegevoelens?(wat ik me zo kan voorstellen) liefs vita
Hoi Vita, ik probeer er positief in te blijven staan maar dat valt niet altijd mee. Ik zit ook op het puntje van mijn stoel om een afspraak bij de huisarts te maken maar heb afgesproken dat we het nog één keer proberen en na ronde 12 ga ik toch maar dat belletje maken. Ik heb volgens mij wel een redelijke stabiele cyclus van gemiddeld rond de 31 dagen, soms een dagje meer, soms een dagje minder. Ik voel echt niet wanneer ik een eisprong heb dus vandaar dat ik ovutesten gebruik. Hoelang ben jij al bezig? Het frustrerende vind ik dat om mij heen echt heel erg veel mensen zwanger zijn, of zo worden. Daar kan ik wel verdrietig om worden en dan vraag ik mij steeds af wanneer ik nou aan de beurt ben. Maar dat zal iedereen wel hebben op dit forum! We zullen het inderdaad wel zien! Ik hoop voor jou dat je borsten voller zijn, niet omdat je ongesteld moet worden maar omdat je zwanger bent! Kan ook he. Nog even een paar dagen wachten....