Hallo meiden! ik heb een vraag over de kruidvat ovulatietestten... voordat ik aan de pil was had ik al een onregelmatige cyclus dus ik dacht laat ik alvast starten in ronde 1 met een ovulatie test. Gister had ik een heel licht streepje dus deze was negatief vandaag rond 10 uur had ik er een die was even donker als het controle streepje... Maar toen ik 10 minuten geleden er een deed was het streepje nog lichter daan gister! Wat is hier aan de hand? was hij gewoon vals positief? liefs, Joytjuhh
Dat is wel vreemd ja... nog nooit meegemaakt... Heb je veel gedronken of te snel achter elkaar geplast?
bedankt voor je reactie! nee ik heb juist op mijn drinken en plassen gelet en ik was al om 6 uur uit bed dus het was ook geen ochtend urine... hopelijk kan iemand me meer duidelijkheid geven! liefs Joytjuhh
kv ovutesten staan er voor gekend vals positief te geven dan moet de teststreep echt al vele dikker zijn dan de controlestreep.
Ik heb vorige maand ook de KV ovulatietesten gebruikt, maar bij mij gaven ze vals positief. Ik ging van mijn eerste (korte cyclus uit) dus rond mijn vermoedelijke ei had ik echt een dikke positieve streep, maar mijn ei was pas 12 dagen later. Dus ik vertrouw die van KV niet meer. X Linda
Het kan zijn dat je een hele korte LH-piek hebt, maar ik zou de schuld geven aan de kruitvattesten. Ze zijn raar en je kan ze beter via internet bestellen. Goedkoper en betrouwbaarder, bijv. matcare, sensitest etc.