Weet ik niet Ik ben na mijn bevalling nog niet ongesteld geweest. Voelde me deze week ERG prikkelbaar en moe. Vandaag bij de toilet van de bakker een testje gedaan en zag zo snel niets. Wel beetje roodachtig bij afvegen dus dacht.. Oh ik wordt ongesteld! Snel weer eruit want de baby stond buiten de deur en naar huis gelopen. Keek thuis nog effe op de test en zag een licht tweede streepje! Was dus wel middag urine en niet geconcentreerd..moest veel en nodig Morgenochtend anders nog maar even doen als de ongie niet alsnog doorbreekt..
Hahaha toilet van de bakker? Kon je niet meer wachten totdat je thuis was Maar ik zie volgens mij ook wel een licht streepje!
Kan het niet het laatste hcg van je vorige zwschap zijn? Je bent immers pas net 2 mnd geleden bevallen Ik zie overigens weinig op je test sorry.
Dat verdwijnt toch uit je bloed op een gegevrn moment zodra de placenta iets gaat aanmaken? Ik zienook wat hoor niet heel duidelijk maar een streep is een streep toch
Uuuhm nee... Hcg blijft je hele zwangerschap aanwezig tot zelfs weken na je bevalling. En streep=streep gaat echt niet op... Zeker niet met vage streepjes.. Zt nu nog te denken, je zei dat je wat bloedverlies had. Het kan ook zo zijn dat de test heeft gereageerd op je eisprong. Ja dat kan helaas en kv 2v5 is een test die dit vaak laat zien
Zag op de site van predictor dat na 3 weken al het HCG verdwenen moet zijn... Ben al 11 weken geleden bevallen dus dat zou dan nu wel weg moeten zijn... Morgen maar eens met ochtendurine doen...
Als je het echt niet vertrouwd kun je ook altijd even voorleggen aan de dokter. Die kan het eventueel ook met een bloedtest vast stellen.