Even een vraag aan de dames met meer ervaring. Ik heb de digitale ovulatie testen van CB aangeschaft (ja ik weet het erg duur). Maar op welke dag kan ik nu het beste beginnen? Ronde 1: 30 dagen Ronde 2: 34 dagen Ronde 3: 29 dagen Ronde 4: 22 dagen Ronde 5: 30 dagen Ronde 6: 29 dagen Dan kom ik op een gemiddelde van 29 dagen. Maar er zit wel een ronde van 22 dagen tussen.
Ik gebruikte ook de cb later toch sensitest en ter controle cb. Wordt anders een dure grap met zo een onregelmatige cyclus. Denk op dag 10 .
Ik heb sensitest gekocht, want je gaat toch steeds ruim van te voren testen...en dan is cb erg duur.... Ik zou vanaf dag 10 na je eerste dag van de menstruatie beginnen. Evt om de dag testen
met gem cylclys van 30 ben ik op dag 12 begonnen met testten dag 10 zou je met jou cyclus idd kunnen beginnen CB is erg prijzig ik zou sensitist of zwanger en kids gaan gebruiken zodat je bij twijfel wat vaker kan testten en door kan testten en ernaast als hij positief is een CB doen voor zekerheid
ok bedankt. Zit nu op dag 9. dus ik ga morgen of overmorgen beginnen. Ik twijfel gewoon heel erg omdat er een kortere cyclus van 22 dagen tussen zit.
Dag 10 voor de 1e keer getest : negatief. Dag 12 voor de 2e keer getest : positief (dmv smiley) Dag 13 voor de 3e keer getest : negatief. Wat denken jullie verder testen of is dat niet meer nodig. Heb deze maand geen krampjes e.d wat ik eigenlijk meestal wel heb rond eisprong.
Nee als hij nu negatief os en op dag 12 positief was hoef je niet verder te testen!! Dan is je eisprong nu geweest Wel geklust toch?