Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag over wat bij mij is gebeurd vaker voorkomt. Mijn man en ik zijn nu een jaar en 3 maanden bezig om zwanger te raken en zonder succes. We zijn hiervoor in het ziekenhuis geweest en daar bleek na veel testen en een maand waarin mijn cyclus in de gaten werd gehouden dat alles goed is . Het enige wat opviel was dat mijn cyclus 5 weken is, maar dat was niet erg. Voor de testen in het ziekenhuis moest ik ovulatietesten gebruiken. Ik heb de digitale test van clearblue gebruikt en dat ging helemaal prima. Deze maand ben ik op dag 13 gestart met de testen. Tussen dag 17 en 21 heb ik normaal gesproken mij eisprong. Vandaag is dag 22 en iedere ochtend test ik negatief . Ik heb wel de afgelopen dagen veel last gehad van pijn link onder in de buik. De gynacoloog vertelde dat die pijn het groeien van een eiblaasje is. Vandaag is de pijn zo goed als weg. Ik twijfel nu enorm aan mij, aan de testjes aan alles weer. We zijn al zo lang bezig en dit maakt alles weer zo onzeker. Heb ik nou wel een eisprong gehad of niet en zoja waarom zegt de test dan van niet? Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt? Of kan advies hierin geven? Groetjes Shineystar
hou je ook je temperatuur bij? Wat waren je bloedwaarden? Had je een goede eisprong (progesteronwaarde)? Hoe lang is je luteale fase? Als dat allemaal goed is en klopt met je eisprong, dan zou ik eens een second opinion aanvragen.
Hoi Jatobe, Alles was goed. Bloedwaarden goed, progestoron was top zeiden ze en mijn luteale fase was netjes 14 dagen. Maar dat was vorig maand. Wellicht dat het deze maand weer helemaal anders gaat, wat wel raar is na 1,3 jaar. Want dan mag je toch wel verwachten dat er enigzins regelmaat in zit.
Hoelaat test je in de morgen? ovutesten met ochtendurine raden ze niet aan... Ik teste meestal rond 12 uur in de middag en 7uur in de avond! Succes meis!
Ik testte inderdaad ook altijd in de middag of avond, omdat je dan het beste je LH kunt meten..... Het kan ook zijn dat je een korte piek hebt. Dat je bijv in de middag wel een smiley zou hebben maar dat je piek de volgende ochtend (wanneer jij weer zou testen) geweest is.
Clearblue mag met ochtendurine.. Ik zou nog even door blijven testen, een laat ei kan zomaar.. Nu weet ik het niet maar voor mijn zwangerschap had ik ook cycli van 6 weken met de ene keer een vroeg ei en een lf van 14 en dan weer een laat ei met een lf van 12.. Het kan allemaal