Hoi dames, Willen jullie even meekijken? Is dit nou positief of negatief? Ik zit pas op 9 dpo. Wel moet ik er bij zeggen dat ik het streepje in eerste instantie niet zag. Ik dacht nee negatief en later keek ik eens wat beter en zag ik het wel maar goed dat was natuurlijk alweer buiten de afleestijd. En ja ik weet het buiten de tijd lezen mag niet. Ik ga er van uit dat het negatief is en doe over een aantal dagen nog wel een testje. Zou dit gewoon een vals streepje zijn? Misschien dat jullie hier ervaringen mee hebben en me deze kunnen vertellen?
Ik ben zo iemand dat nooit een streep ziet als iedereen ze ziet... maar nu zie ik toch wel een lichte streep... Wat je zelf zegt van buiten de tijd af te lezen kan misschien wel iets mee te maken hebben dus zou idd over enkele dagen gewoon nog een test doen en dan eentje van kruidvat 2voor5
Dit is een zwanger & kids test toch?? Die geven helaas vaak valse streepjes Ik zou even 2 dagen wachten en dan een kv 2v5 test doen. Succes en ik duim voor je.
Ik had van de week een streep die duidelijker was dan deze en die was vals positief binnen de 5 min :/ sowieso kun je deze testen best meteen weggooien na 5 min en er niet meer naar kijken, want in 99% van de gevallen geven ze later alsnog een indroogstreep. Ik hoop dat het voor jou wel een positieve test is, maar ik zou dan toch even met een ander merk testen, bijvoorbeeld kv2v5. Ik duim voor je!
Dankjewel voor jullie snelle reacties. Ik was inderdaad ook op de hoogte dat deze testen niet positief ervaren worden. T was de enige die ik had liggen (gekregen bij de ovulatie testen) Ga zo wel eventjes naar de kruidvat voor een goed testje en dan test ik over een paar dagen wel weer eventjes
Ik heb bij deze testen nog nooit een vals tuurstreepje gehad. Ook niet na de afleestijd. Half jaar geleden wel 1× een tuur op deze test, maar toen had ik die ook op de kruitvat 2 voor 5. Dus waarschijnlijk was er toen iets gaande. Ik zie het streepje best goed trouwens hoor. hoop voor je dat hij gaat oplopen!
Ik zie wel een streepje maar vind deze testen niet betrouwbaar, zeker niet als het na afleestijd was. Over twee dagen moet hij opgelopen zijn of iig duidelijk binnen afleestijd komen, dan denk ik wel dat er iets gaande is. Maar als ik jou was zou ik een Kruidvat testje doen, die zijn ook redelijk gevoelig. Beste is natuurlijk gewoon wachten tot NOD! Succes!
Dit is de kruidvat test bij ongeveer 4,5 minuut (heb dit keer een timer laten meelopen) ik durf nog niet blij te zijn... Als het morgen donkerder is dan geloof ik het pas
Voor 9 dpo is het best een goed zichtbaar streepje! Ziet er veelbelovend uit, spannend en hopelijk loopt ie verder op!
Nou dat ziet er hoopvol uit hoor! Morgen met ochtendurine kruitvat test doen. Ben benieuwd! Voorzichtig gefeliciteerd!