Symptomen of helemaal niets

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby94, 31 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby94

Baby94 Lid

21 mrt 2016
    60
    14
    8
    Zijn er ook dames die niets aan hun lichaam hebben gemerkt behalve het uitblijven van de menstruatie?
    Het is nu m'n 6e NOD. Het enige wat ik van mezelf merk is dat ik enorm opvliegend ben over de kleinste dingen. En dan vooral tegen m'n vriend :$
    Ik heb geen krampjes, kriebeltjes, zeurend gevoel of wat dan ook.
    2 testen gedaan, en allebei negatief. Op naar de volgende dus..

Jullie ervaring?

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Bij mijn 1e zwangerschap had ik nergens last van tot 6-7 weken zwangerschap. kreeg toen last van hartkloppingen, borsten werden gevoelig en moest vaker eten om niet misselijke te worden. Ik was al 6 dagen over tijd en toen pas getest. Ik was me toen ook niet bewust van dat ik mn NOD al had gehad. Was er totaal niet mee bezig. We hadden zoiets van we zien wel maar gebeurde sneller dan gedacht.

3. lisa27

lisa27 Bekend lid

25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    Ik had alleen gigantische buikkrampen.... De andere verschijnselen begonnen pas na 7 weken

4. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Bij de zwangerschap van onze zoon totaal geen symptomen of jets gehad. Ik moest me maar vasthouden aan de positieve testen die ik had.

5. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Bij de tweede zwangerschap (waren er niet mee bezig) was ik al 5 of 6 weken zwanger.. Kwartje viel pas toen ik bedacht heh moet wel weer erg vaak opstaan 's nachts om te plassen.. Maar waren toen ook niet echt bezig van zo snel mogelijk zwanger raken

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik merkte niks aan mijn lichaam beide keren.
    Waardoor ik nu ging testen waren de rare dromen die ik had, die had ik vorige keer ook.

7. Snoep

Snoep Niet meer actief

Ik heb elke keer meer symptomen toen ik niet zwanger was dan de keren dat ik t wel was

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ja ik 5x... Symptomen begonnen pas bij 5-6 weken

9. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik was alleen heel moe, echt gewoon 0,0 energie.
    Maar verder niks. De andere kwaaltjes kwamen pas iets later in de zwangerschap.

10. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Hier ook echte typische kwaaltjes kwamen pas met 6-8 weken. Weet nog dat ik toen hier op dit forum meelas en nooit wat herkende (en dus baalde). Toen ik zwanger bleek alleen duizelig, gele afscheiding en geen bruinverlies de dag voor nod. Verder niks. Nou had ik eerdere maanden ook geen klachten hoor!

Deel Deze Pagina