Clearblue

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door angel02, 1 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Dames het was totaal nog niet mijn datum maar vond het zo vochtig beneden dus ik dacht ik ga een ovulatietest doen . Deed eerst de action en daarna mijn eerste keer met clearblue. Nu staat er een smiley dus ik ga het erg gezellig maken zo haha . Maar er staat ook in de bijsluiter je hoeft niet verder te testen . Deden jullie dat wel of kan ik gewoon van deze uitgaan :D

Bijgevoegde bestanden:

2. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    828
    814
    93
    Vrouw
    Verder testen met de clear blue heeft niet zoveel zin omdat als je eenmaal een positieve test hebt gehad in die houder, hij geloof ik 48 uur lang gewoon een smiley blijft geven, hoe dan ook. Eventueel zou je met die van de action nog een paar dagen kunnen doortesten om te zien het lijntje nog donkerder wordt en wanneer hij weer afloopt. Toen ik een smiley op de clear blue kreeg, testte ik 1 dag later nog donkerder met de ovulatietest van easy@home en was mijn daadwerkelijke piek dus toch nog een dagje later dan de clear blue smiley.

Heel veel plezier vanavond haha! En ik ga voor je duimen dat je over 2 weken een andere positieve test in je handen hebt :)

margarethd vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina