Goedemorgen, Omdat ik gister m'n NOD had vandaag toch een testje gedaan dat ik nog had liggen. Het ging al mis bij het openmaken, want er zat geen pipetje bij, dus toen maar zelf 4 druppel erop gedaan. na ongeveer 3 minuten kwam er een vaag streepje, maar niet op de juiste plek. Hij ligt veel meer naar rechts dan normaal. Ik vind hem ook niet roze, maar ook niet grijs. Straks maar weer nieuwe halen, maar denk dat het niet zo is want er is maar een kleine kans. Ik heb deze maand geen eisprong gevoeld, voel nu ook helemaal niks, geen ongi, geen eisprong en ook geen zwangerschapsverschijnselen.
Denk dat dat gewoon een streepje door de vloeistof is die daar is blijven hangen zeg maar. Als hij in t omhulsel zit dan zie je m misschien niet eens? Deze is in ieder geval negatief... Zou even een nieuwe doen Ben je allang gestopt met de pil?
Het is niet dat duidelijke streepje dat helemaal rechts staat, dat staat er namelijk altijd. Het zit daar tussenin. Ik ben 2 jaar van de pil af, en de laatste maanden had ik eindelijk een goede cyclus.
net een nieuwe gedaan van kruidvat, en omowit. Dus die rare van vanochtend was gewoon een slechte test. Ik ga nu dus geduldig wachten op m'n ongi of m'n ei.
Dat streepje zag ik ook, maar die zit op de verkeerde plek dus kan ook een ophoping zijn... Jammer dat de kv ook negatief was