Hallo meiden ivm rare verloop van cyclus heb ik besloten m`n cyclus een beetje in de gaten te houden. Ik heb op dag 8,9, vruchtbaar slijm gehad. Op dag 10 vergeten te testen (stom i know) op dag 11 weer getest en ik had verwacht dat hij op dag 12 positief zou zijn. Dag 11 avonds zeurende buikpijn en opgezette buik. Maar op dag 11 was de test streep het donkerste maar nog niet even donker als controle, dag 11 avonds nog een keer getest omdat ik zo buikpijn had ( had wel 2 koppen thee en glas cola op) dag 12 ochtends getest en test weer donkerder als dag 11 avonds. Hoe zouden jullie dit interpreteren. Buikpijn is weg eveneens opgezette buik.
Bij mij werd de action test niet donkerder dan dit dus ik zou denken je ei.. Maar aan de andere kant zou ik wel nog even doortesten, misschien wordt hij bij jou wel donkerder gezien hij de 12e ook weer donkerder is dan de 11e.
Ja die 11 was hij middags vrij donker avonds nog een test gedaan maar ik had vrij veel gedronken, is dat van invloed erop net als een zwangerschapstest?
Veel drinken heeft zeker invloed op de testen, ze zeggen dat je 2 uur van te voren beter niks kan drinken!
klopt wat ukkie zegt. ik zou trouwens ook denken op basis van je testen dat je piek op dag 11 was. ik heb wel soms mijn twijfels bij de ovutesten van de action. ik gebruik ze naast de testen van sensitest en die van de action zijn soms gewoon erg onduidelijk. ik zou ook denk ik toch nog even doortesten. en meid doe jezelf een lol en bestel er een paar op sensitest.nl scheelt je een hoop onduidelijkheid. lfs, Dorri
Bij m'n andere twee zwangerschappen heb ik op sensitiefst nooit duidelijk positief gehad altijd licht. Dus die werken voor mij niet heb daarna digitale gebruikt van cb maar vind dat beetje gekke werk 35 euro per pakje. Heb zojuist nog een ovu test gedaan nadat ik niet meer heb gedronken na vanmorgen 8 uur en deze is nog lichter als vanmorgen dus denk toch dat m'n ei gisteravond gesprongen is. We hebben rond dat tijdstip seks gehad ben ik dan te laat? Of niet?