Hoi Iedereen, Ben een beetje teleurgesteld. Ben vorig jaar november gestopt met de prikpil en heb sinds jan. mijn gewone menstruatie weer. Heb een fantastische cyclus van precies 28 dagen. Maar helaas deze maand was het weer niets. Ben nu lekker sjacherijnig en ongesteld, ga zo maar eens een bak ijs weg eten. Heb het lekker van me af geschreven en nu mogen we als mijn man terugis van zakenreis weer lekker oefenen. Das dan het leuke ervan. Groetjes Wendy
tja het is voor iedereen elke maand weer afwachten en ik denk dat iedereen wel eens zoiets heeft van *#$* weer niet...maar ja helaas niks aan te doen, en door blijven oefenen (is ook leuk)...
ik begrijp ook precies wat je bedoelt. ben ook altijd netjes ongi rond de 28 en 29 dagen is dus maar 1 dagje verschil, en ben gestopt in oktober. en dan idd als je altijd netjes optijd ongi word krijg je nog meer stress als je lang moet wachten. helaas zit er niks anders op. en proberen we elkaar toch maar te steunen. groetjes
Ik begrijp ook precies hoe je je voelt. Vanochtend zijn ook mijn duivels gearriveerd! Balen..... Gelukkig is mijn cyclus wel regelmatig (32 dagen). Daar ben ik in ieder geval heel blij om. Als ik de verhalen van sommige meiden lees. Dat lijkt me echt balen. Deze ronde weer goed klussen en wie weet......... Succes!
succes in de volgende ronde he ps: bij mij heeft het na de prikpil 2 jaar geduurd voor ik zwanger was en m,n ongi was nooit weggebleven toen en ik had ook een regelmatige cyclus , iedereen reageerd verschillend op die prikpil helaas liefs janet
Ken het gevoel.. Bij mij zijn de duiveltjes ook gekomen vanmorgen, twee dagen later dan voorzien. Dan is het pas echt balen, want ergens heb je toch een beetje hoop.. Ben vorig jaar in januari gestopt met de pil, maar heb gelukkig meteen een vrij regelmatige cyclus van 25-26 dagen.. Op naar de volgende ronde en blijven oefenen
Ken het gevoel.. Bij mij zijn de duiveltjes ook gekomen vanmorgen, twee dagen later dan voorzien. Dan is het pas echt balen, want ergens heb je toch een beetje hoop.. Ben vorig jaar in januari gestopt met de pil, maar had gelukkig meteen een vrij regelmatige cyclus van 25-26 dagen.. Op naar de volgende ronde en blijven oefenen
Ik begrijp het ook helemaal. Ik heb hoofdpijn en heb al een Toblerone gekocht om straks op de bank naar binnen te werken.
Wat vervelend zeg allemaal. Bah. Ik weet precies hoe jullie je voelen. Wil jullie toch even heel veel succes wensen voor de nieuwe ronde. Liefs Daan
Hoi Babs, Ze geven een gemiddelde bij de prikpil van ong. 6 maanden. Dat is dus hetzelfde als je de gewone pil hebt gebruikt. Het ligt maar net hoe je lichaam werkt. groetjes wendy
Jammer voor je ! Is altijd weer balen als je dan ongi wordt. Maar ja, niks aan te doen. Keep on smiling !!!! Groetjes Vera
volgens mij heb ik pas eergisteren mijn eisprong gehad... als dat hem was in ieder geval hihihi maar daarna wel... ik wacht geduldig af. liefs babs