ik weet niet of ik nou zwanger ben of dat het nou blaasontsteking is het voelt niet echt prettig maar ook niet dat het ontzettend zpijn doet, ik heb ook echt ontzettende gevoelig borsten... dan heb ik nu een afwijkende vraag.... als ik hier zwangerschapstesten koop via pc/internet komt het dan aan zo van dat er op staat zwangerschapstesten of gewoon persoonlijk.... Greetzz.. XxX linda
Ik weet dat als je ze bij sensitest.nl bestelt dat je ze dan in een witte envolop krijgt, met niks erop (ja alleen je adres natuurlijk). Heel handig, ik had ze daarom daar bestelt! Groetjes Dayenne
Hallo Linda als je via hier zwangerschap test koopt krijg je het in een witte verpakking thuis ik weet niet of je dat bedoelt? en gevoelig borsten kan wezen dat het verschijnselen zijn van een eventuele zwangerschap.Zal als ik jou was gewoon even wachten dat je overtijd bent en dan een test er tegen aan gooien Groetjes
Als je twijfelt over een blaasontsteking, kun je het beste je urine even laten nakijken bij de huisarts. Groetjes, Esther