wie kent dit gevoel: iedere maand had ik weleens het idee dat het "zover" kon zijn...deze maand helemaal het tegenovergestelde. Ik WEET ZEKER dat het niet zo is dit keer en ik heb ook het deprimerende gevoel dat het nimmer gaat lukken! Wat kan een mens zich toch allemaal wijsmaken. Het is zelfs zo erg dat ik niet eens zenuwachtig ben voor komend weekend omdat ik ook gewoon weet dat ik ongesteld ga worden. Herkent iemand dit?
Ja hoor ik ken het ook! Je bent daar zeker helemaal niet de enige in. Je wilt het ook zo graag, bij elk dingetje denken dat het misschien dan toch wel raak is. En dan horen de maanden er ook bij dat je het zeker weet dat het niets wordt. Pff...soms lijkt het ook een eeuwigheid te duren. Maar Netta, jou tijd komt echt nog wel. Er ligt ook voor jou een wondertje klaar, je zult waarschijnlijk toch nog eventjes geduld moeten hebben tot het tijd is voor dit wondertje. Maak jezelf niet gek meid! Alles is nog mogelijk Dikke knuffel Hartje1
dank je voor je "oppep-praatje", frustrerend he en dan te bedenken dat ik al zo'n lief meisje heb, dan zou je denken dat je bij een tweede meer geduld zult hebben........ mooi niet dus
ja hoor, maar sta niet raar te kijken als je (over) morgen je toch niet kunt bedwingen om toch te gaan testen....
hahaha nou die kans is best aanwezig natuurlijk! Zo vreemd he, het idee dat je NIET zwanger bent en een paar dagen later kan je overtuigd zijn van WEL een zwangerschap.... hormonen?
Denk dat dit een kwestie is van zelfbescherming dat je nu denkt dat je niet zwanger bent. Je bouwt dan onbewust een veilige haven voor jezelf, zodat je niet vreselijk teleurgesteld bent als je inderdaad niet zwanger blijkt te zijn. Ik hoop dat je het mis hebt. Groetz Daam
Hoi hoi, Ik had het ook deze maand weer, was er zeker van niet zwanger te zijn want voelde gewoon dat ik ongesteld ging worden maar helaas toch weer erg teleurgesteld toen ik het eenmaal werd. Ik hoop op goed nieuws voor je. liefs en succes met je hormoontjes !
Ja hoor, dat ken ik...heel goed, maar bij mij was het juist raak, iedere keer wanneer ik écht zéker wist dat het niet raak was. liefs irisje
ik was ook niet zenuwachtig, dacht ook ik wordt ongi. Ik wilde uit nieuwsgierigheid gaan testen. en hopla zie banner
ach wat een lieve antwoorden allemaal. Ja je zou haast denken dat het een soort zelfbescherming is, misschien is dat onbewust ook zo maar het blijft een feit dat ik deze maand ook gewoon NIETS voel en voorgaande maanden eigenlijk altijd wel iets, stilzwijgend uiteraard want ik ben niet het zichtbaar hopende type zeg maar maar had dan wel stille hoop. Ik heb nog steeds het idee dat het me deze maand niet gegund is en ga er dus ook idd gewoon van uit dat de komen... Ik heb nu nog meer het idee dat het komen gaat want had een pukkel van onnoemelijke grote op mijn wang vandaag We wachten rustig af en voor diegene die wel zwanger bleken te zijn... SUPER! een fijne en gelukkige zwangerschap gewenst! Liefs, Antoinet (Netta)
Over pukkels gesproken. Ik heb sinds gisteren een onnoemlijke grote op mn KIN. Als je hem wil zien, hij staat in mn album.
haha dat is serieus ging kijken (blond ) nou ik loop er dus serieus mee en dat met een representatieve functie vandaag :x haha
ik heb dat ok hoor ik wil het zo graag ik ben er ook best wel mee bezig ben al vanaf eind november gestopt met de pil. en ik moet binnen 3 dagen ongi worden. de spanning was erg hoor dat ik net een test heb gedaan en helas negatief maar dat zegt tog niks ?
nee dat zegt niet zo veel omdat je wel erg vroeg hebt getest. Bij onze eerste deed ik op de dag dat ik ongi moest worden de test en teste positief. Er zijn wel vrouwen die voor de vermoedelijke menstruatiedatum een positieve test doen hoor, maar de meeste zullen toch echt geduld moeten hebben.
Hoi nou ik weet wel zeker dat ik niet zwanger ben heb echt mega pijn in die boobs heb ik altijd als ik ongie moet gaan worden ruim van te voren helaas, en last van ongie pijnen. Gister buik griep of het gevoel daarvan. En honds moe en emo dus weet zeker dat ik niet zwanger ben. Jennie72 ontkend alles jennie72
hahaha, bij jou valt er tenminste iets te ontkennen... ik heb nergens last van dus zal gewoon moeten erkennen dat het gewoon weer wordt deze maand
Hoi Netta ja ben er niet blij mee dat ik mijn lichaam ken want ik weet het ruim van te voren of ik ongie ga worden. Maar misschien heb ik het mis. We zullen zien jennie72
ik hoop het iig wel voor je... als ik het goed begrijp zal "het" nu ingenesteld zijn bij je? dus het zou kunnen natuurlijk! Laat het even weten, ben erg benieuwd!
Ja maar ik niet want het loopt altijd weer uit op die vervelende maar goed ik laat het je wel weten oke ben gewoon realistisch. Volgende keer beter. we gaan voorgoed dan de MM in helaas. jennie72