Het is vandaag 8dagen geleden dat ik mijn eisprong heb gehad(tenminste dat denk ik want had heel licht bloedverlies uitgaand van een cyclus van 30 dagen) Zou ik nu al kunnen testen want heb erg last van mijn buik en zoja welke test?
een zwangerschapstest.....sorry, die is flauw...! Ik zou toch nog even een paar dagen wachten, tot bijvoorbeeld oudjaarsdag en dan een testje wagen van bijvoorbeeld Kruidvat 2 voor 5 euro. Hoop dat 'ie dan al positief is, mocht je zwanger zijn! Die 2 voor 5 euro schijnt erg gevoelig te zijn namelijk.
ik heb op 8 dagen naar me ei posi getest... maar dat is wel echt een uitzondering... je kan het proberen maar ik zou en paar dagen wachten vanwege een teleurstelling...
Oke bedankt meiden dan w88 we nog een paar dagen maar ik ben bang dat ik het niet zolang kan volhouden Maar steeds testen terwijl je weet dat het eigenlijk nog geen zin heeft...
Een extra vroege zwangerschapstest zou je kunnen gebruiken, deze heeft maar 10HCG nodig: 2 + 2 gratis!! Mat Care Zwangerschapstest ULTRA Ik heb ze ook al in huis Kruidvat 2v5 euro heeft 20HCG nodig om positief te zijn * je hebt ze al 1 dag later in huis
Ik zou ook nog een paar dagen wachten. Al is dat erg moeilijk. Ik had op 13 dagen na de eisprong m'n eerste positieve test (kruidvat 2voor5). Veel succes en houd ons op de hoogte he!
Die van kruidvat heb ik al in huis liggen maar nog niet gebruik Vandaag zonder er bij stil te staan vanmorgen gewoon naar de wc gegaan Het is toch het beste om ochtendurine te gebruiken bij die van kv 2v5? Morgen de hele dag aan het werk dus wordt niet eerder dan nieuwjaarsdag als ik het nier vergeet Ik zal jullie op de hoogte houden
Niet iedereen heeft de HCG piek in de ochtend. Kan ook in de middag zijn of avond. Het beste is ochtendurine, maar volgens mij niet noodzakelijk. Zou doen waar jij je goed bij voelt!
Hey mamav2boefjes, Je begint het ook al moeilijk te krijgen zie ik. Je nod is 1 a 2 dagen voor de mijne (volgens banner 5jan volgens mijn berekening 6 jan) Laat maar snel weten al je getest hebt, ik ben zo benieuwd!!!!!! Hoop dat ie posie is!!!!!
Hey Diene Ja klopt haha Ik weet echt niet waar ik aan toe ben Eergister en gister last van mijn buik Vandaag weer nergens last van Mijn NOD is 4 jan Is dit jullie eerste kindje?
HaHa ik ken het gevoel, wordt hier ook helemaal gek. Ik hoop dat die last van je buik een goed teken is! Ja is ons eerste en kan niet meer wachten.....
Das echt vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent Ik heb dit bij mijn 2 vorige zwangerschappen niet mee gemaakt Zo te zien zijn jullie ook al een poosje bezig? Ben ook benieuwd of jullie 6 januari een positieve test krijgen Nu weer een klein beetje last en nu weer weg ahhhggggrrrr haha