cleur bleu testen met de + -

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by angeliquexxx, Nov 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

Oct 30, 2008
    164
    0
    0
    hallo

hier een nieuwe topic voor clear bleu testen
    l
    ik heb van de week een clear bleu test gedaan en kreeg een lichte verticale streep
    wie heeft dat ook gehad moest heel goed kijken
    zo licht was die
    en deed een test van de apotheek en die gaf negatief aan
    wat moet ik nu me buik is gespannen me borsten worden groter en moet veel naar de wc me urine is geel word steeds donkerder krijg iets lichte afscheiding en heb last van lichte steken in me onderbui en misselijk
    wie weet wat ik moet doen me laaste menstruatie was op 14 okt was me laaste dag

2. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Wanneer zou je weer ongesteld moeten worden?

Ik zou dan opnieuw testen.

Liefs

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    ik denk dat je net je eisprong hebt gehad, als je je laatste ongie pas gehad hebt, kan je nu onmogelijk al positief testen

4. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

Oct 30, 2008
    164
    0
    0
    nee me eisprong was de 28 okt en heb de zelfde verschijnselen die ik ook had met me eerste zwangerschap dus vandaar wanneer zou ik moeten testen als ik me eisprong de 28 ste had

5. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Als je eisprong de 28e was, dan heb je waarschijnlijk nog niet eens een innesteling gehad.

Je kunt het beste testen vanaf je NOD dag, dus de dag dat je ongesteld moet worden.

Gemiddeld is je NOD 14 dagen na je ongesteldheid. Dus dat zou voor jou 11 november zijn.

Liefs

6. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik zou ook zo'n 2 weken na je ei eens testen.
    Logisch dat je 3 dagen na je ei nog geen posi test hebt. ;) (niet verkeerd bedoelt trouwens!)

7. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

Oct 30, 2008
    164
    0
    0
    oke dan wacht ik het nog even af
    hoe lang duurt een innesteling dan ongeveer ik moet normaal weer 11 november ongestelt worden
    heb nu de sensitest bestelt en die nieuwe dat je al 6 dagen van tevoren mee kan testen
    ik heb ook helemaal niet geen bloed verloren wel lichte steken onder isn me buik
    toen ik mee laatste pilstrip afmaakte heb ik de 3 week de pil vergeten en die nacht gemeenschap gehad
    de volgende dag pas laat weer de pil ingenomen
    daarna geen pil meer gebruikt vanaf okt
    dus nu voel ik me echt heel ziek misselijk dikke buik lichte witte afscheiding als ik sex heb voel ik iets van binnen
    last achter in me onder rug me benen doen ook zeer boven
    ik weet het allemaal niet meer me urine is ook heel geel en en ruikt raar

8. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Ik zou even bij de huisarts langsgaan. Kan ook blaasontsteking zijn.

Maar erg onwaarschijnlijk dat je zwanger bent, of in ieder geval nu al last hebt van kwaaltjes.

Ik zou dan ook pas 11 november testen.

9. Niet meer actief

Klopt zoals ze zeggen meid ,nu kun je absoluut niet positief testen want mocht je je eisprong de 28e gehad hebben kan het zelfs zo zijn dat je nog 24 tot 72 uur erna pas een bevruchting hebt en niet direct op de dag van eisprong zelf.

Mijn laatste ongesteldheid door miskraam was 11/10 en ik heb ook nog niet + getest hoor.(moet ook niet persè)

10. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

Oct 30, 2008
    164
    0
    0
    ja ik had toch echt een lichte verticale streep en toen ik me laatste pil strip gebruikte ben ik me pil ook vergeten in de derde week en heb ik die nacht gewoon gemeenschap gehad hoorde van de huisarts als die pil niet na 12 uur word ingenomen je toch een eisprong kan krijgen en dat het dan geen zin heeft de rest in te nemen

11. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Ik weet niet zo goed wat je nu aan antwoord van ons verwacht Angelique.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Helemaal mee eens Bright! Volgens mij is dit gewoon weer zo een puber die nog niet eens een kind heeft (ookal beweert ze al eerder zwanger te zijn geweest) en die gewoon 1x de pil vergeten is en nu denkt dat ze zwanger is ofzo...

13. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

Oct 30, 2008
    164
    0
    0
    hey luister

ik ben 26 jaar en heb een dochtertje van 2 jaar dus geen puber oke als je niet weet wie ik ben dan kan je dat ook niet zeggen dus zou maar oppassen met wat je zegt

14. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Ik weet het niet Aaliyah. Weet alleen dat ze verschillende topics opent met dezelfde vraag en hetzelfde verhaal. En overal krijgt ze dezelfde antwoorden.

En aangezien ik in een rothumeur ben...... ;)

Liefs

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Sorry hoor maar zo kom je dus echt niet over als je 26 bent dan zou je toch denken dat je een beter zins opbouw hebt beter taalgebruik en toch ook wel weet hoe een cyclus in elkaar zit...En hoezo oppassen met wat ik zeg?Is dit een dreigement ofzo?
    Hahah Bright zie net je berichtje....Rot humeur ja dat is niet best. Ik heb een goed humeur :D Ik stuur wat van mn humeur naar jou :D

16. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

Oct 30, 2008
    164
    0
    0
    oke we houden ermaar over op oke

17. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1