wanneer heb je voldoende hcg hormoon in je lichaam

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by angeliquexxx, Nov 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

Oct 30, 2008
    164
    0
    0
    wanneer heb je voeldoende zwangerschapshormonen aangemaakt
    wand word gek van het testen heb last van gespannen buik en me borsten groeien ben als ik iets heb gegeten heel misselijk heb last van me lichte steken in me onderbuik krijg nu ook witte afscheiding me tepels veranderen ook me urine is word steeds meer geel krijg nu ook witte afscheiding wat moet ik nu te apotheek test gaf negatief aan en de clear bleu gaf een lichte streep me ongesteltheid laatste dag was op 14 okt wanneer kan ik me testen

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Als je een cyclus van 28 dagen hebt dan kun je het beste vanaf 10 november gaan testen. ;)

3. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

Oct 30, 2008
    164
    0
    0
    oke dank je wel
    heb overal last van gespannen buik tepels doen zeer me urine is geel word steeds geler stinkt ook krijg nu ook lichte afscheiding las van me onderrug me benen doen zeer me borsten groeien heb soms lichte steken in me onderbuik en als ikj iets eet dan breekt het me op en word ik misselijk heel broert gewoon dat had ik met de eerste zwangerschap ook en was ik ook na 1 maand stoppen met de pil gelijk zwanger dus daarom dat ik nu denk zou ik zwqanger weer zijn

4. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @ Angelique

Heb in de andere post ook al gereageerd. Je geeft aan dat je op 28 oktober je eisprong hebt gehad. Dan heb je waarschijnlijk nog niet eens je innesteling gehad. Je kunt dan dus nog niet positief testen.

Liefs

5. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

Oct 15, 2008
    497
    0
    0
    Mmm, naar mijn weten wordt je urine niet geler als je zwanger bent, ...wel als je een blaasontsteking hebt.
    Daar wordt je urine ook geler van, gaat sterk ruiken/stinken en krijg je ook buikpijn.
    Maar...hoop op goed nieuws natuurlijk;)

6. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

Oct 30, 2008
    164
    0
    0
    je urine is altijd anders van kleur als je zwanger bent had ik bij de eerste ook

7. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Nou, niet altijd hoor. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat helemaal niet. Nu wel, trouwens.

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ben het ook niet eens met het urine verhaal want je urine is vaak donker gekleurd als je het lang op hebt gehouden of te weinig drinkt. Als je veel drinkt is je urine bijna doorzichtig. Als het erg donker is drink je gewoon te weinig of je houdt het veel te lang op.
    Maar ik heb eerlijk gezegd het idee dat jij niet helemaal snapt hoe een cyclus werkt, want als je net pas je eisprong hebt gehad kan je nog helemaal niet posi testen en is het hoogst onwaarschijnlijk dat je nu al last hebt van zwangerschaps kwaaltjes.

9. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Dat bedoelde ik dus ook ;)

10. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

Oct 30, 2008
    164
    0
    0
    ik heb voor dat ik stopte met de pil me pil vergeten in week 3 en hen toen die nacht gemeenschap gehad en heb toen gebelt naar de dokter en ze zegt als ik hem pas heb ingenomen na die 1 2uur dat het dan geen zin heeft om de pil in te nemen mins je hem dan een maand langer door slikt zonder ongestelt te worden

nu slik ik hem al 2 maanden niet meer en werd toen ik de eerste maand was gestopt gelijk zwanger van me dochtertje

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik vraag me serieus af hoe oud jij bent gezien je zins opbouw en je taalgebruik hoe het op mij overkomt zit jij nog gewoon in de puberteit en heb jij helemaal geen dochtertje sorry dat ik zo reageer maar ik kan niet zo goed tegen dit soort rare berichten. Heb je trouwens geen foto van je test die je gedaan hebt?

12. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

Oct 30, 2008
    164
    0
    0
    nee dat was nou zo stom heb hem gelijk weg gedaan
    nu twijfel ik juist
    en oke ja sorry dan dat ik van die rare berichten typte en ja ben echt moeder
    maar wou alleen zeggen dat ik 2 jaar geleden gestopt was met de pil na 9 jaar en gelijk zwanger ben geworden wil gewoon weten hoe ik het beste me temperatuur kan meten en hoe je temperatuur moet zijn
    ik vind die ovulatie testen niks heb ze nu voor het eerst gebruikt toen ik van me dochtertje zwanger wou raken toen heb ik gewoon de datums aangehouden van de predictor site

13. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Angelique. Als je wilt beginnen met temperaturen dan ga je als volgt te werk:
    - start op dag 1 van je cyclus (eerste menstruatiedag)
    - temp elke dag op dezelfde tijd en VOOR dat je uit bed stapt (betekend dus wekker zetten op dagen dat je niet op tijd eruit hoeft)
    - houdt dit bij op een lijstje, liefst een grafiek

Je kunt hem dus nu niet gaan gebruiken, omdat je je eisprong al hebt gehad volgens jou.

Bij iedereen is de temperatuur weer anders. Wat zeker is, is dat je temperatuur minimaal 0,2 graden stijgt de dag na je eisprong.

Succes

Share This Page