Cleur bleu + uit elkaar gehaald.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Roos2424, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik heb sinds vrijdag het vermoeden dat ik zwanger ben, niet dat ik zwangerschapskwaaltjes heb hoor maar het is gewoon mijn gevoel en omdat mijn menstruatie donderdag niet is komen doorzetten. Had al wel een aantal dagen het gevoel dat het kwam maar het komt maar niet...

Vrijdag heb ik dan ook maar een predictor zwangerschapstest gedaan. smiddags maar bleef helemaal wit niets vaags te zien.

Gisteravond kon me mannetje niet meer wachten toen een apothekers test gedaan. Zag misschien wel iets vaags maar volgens hem verbeelde ik mij dat.

Inmiddels net weer een test gedaan clearbleu + die gaf binnen tijd iets vaags aan en vond het zo onduidelijk dat ik hem ook binnen die 5 minuten uit elkaar gehaald hebt. inderdaad zo vaag. een dikker streep met een schaduw. Inmiddels lijkt het wel een potlood lijntje heel dun.

Iemand ervaringen met deze lijntjes? heb ze namelijk niet eerder gezien met de clearbleu. maar misschien door de hoeveel heid urine?

2. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Hey roos,

Als je even naar mijn topic kijkt, kunnen jullie ook iets zien of alleen ik, ik ben ook heeeel vaag met de clear blue begonnen, bijna niemand kon het zien op het forum (staan foto's bij) de test die ik ervoor had gedaan drookde als een penne streepje op, de overige niet.

Nu heb ik gister een test gedaan van de huisapotheek, 2 x een lijntje, breed, wel heel licht, zie foto forum. Dus dacht ik dan zal de clearblue ook wel iets duidelijker zijn, kan we iets zien, maar te onduidelijk voor een foto.

Dus heb ik nog maar een kruitvat test vanmorgen gedaan, en deze is v2 voor 5 deze is veel beter te zien, kun je echt goed zien eigenlijk, zie foto (in ieder geval tegenover de rest)

Ik heb ook niet echt super symptomen, maar voelde gewoon echt dat ik zwanger ben, en volgens mij gaan de testen nu echt positief worden.

Morgen weer een kv. test en over n paar dagen clear blue nog es.

Succes! heb je foto s trouwens?

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Ja ben ook wel benieuwd, ookal weet ik dat je de testen moeilijk op foto krijgt...snap niet hoe sommige het voor elkaar krijgen hihih

4. Alita

Alita Niet meer actief

hmm ik hoor hier op het forum dat het streepje net zo breed moet zijn en een pennestreepje niet goed is....maar ik heb zelf geen ervaring met de cb`s
    Ik zou even een kruidvat testje doen morgenvroeg? predictor schijnt heeeeel vaak vals positief te geven meid die niet meer gebruiken...

5. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    of misschien de test van cb zwanger of niet zwanger

6. Alita

Alita Niet meer actief

ja die heeft meer hcg nodig dus om onnodige teleurstellingen te voorkomen even wachten....

7. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    Heb ik inderdaad met mijn vorrige zwangerschap ook gehad. Toen was ik helemaal teleurgesteld dat er niet zwanger stond, bleek 7 weken zwanger te zijn eigenlijk.

Ik heb helaas geen foto van de test.
    Omdat ik de cleuar bleu met 2 testen heb gekocht heb ik net maar weer die andere ook gebruikt voor de zekerheid ivm dat lijntje.

Deze kan je echt niet zien op de foto. Hij is wel breede.

En die andere test is een lijntje maar heeeel dun niet super donker maar zou wel op de foto kunnen.

Ik moet denk ik gewoon afwachten, heb inmiddels al heel veel negatieve dingen gehoord over de cleurbleu.

Van predictor weet ik inderdaad. Maar bij was hij super wit.

groetjes roos

8. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    Ik denk dat ik die testen van de kv ook ga ophalen, hoor er zoveel positieve verhalen over.

Groetjes Roos

p.s. eigenlijk gekken werk al die testen, zou haast denken dat ze die vage lijntjes express doen en wij maar kopen haha...

9. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hey roos,

als je mijn foto ziet van de eerste cb, denk ik ook niet dat je wat kunt zien.

Die van de huisapotheek gaven veel eerder dan de cb een streep.

Zou toch ook echt die van kruitvat proberen.

Zelf had ik denk ik 5 cb testen gedaan, en 2 helemaal niets te zien 1 een opgedroogd penne streepje en 2 meende ik echt wel wat te zien, sommige damens ook, andere weer niet op de foto. Thuis kun je het zeker beter zien.

Spaar een beetje urine, en als je echt denkt iets te zien op de cb test, dan zou ik naar kruitvat racen en een test van kruitvat 2 voor 5 halen en misschien nog 1 van de huisapotheek?

10. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    Ik denk dat ik heeeeel even na de winkel ben ;)

11. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    en wij wachten heeeeel even je antwoord af ;)

12. Alita

Alita Niet meer actief

spannend!!!

13. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    ik wacht ook mee af... spannend.... zowieso die van kruitvat reageren ook goed genoeg zonder ochtend urine...

spannend! Bij ons is de kruitvat ook al veel geplunderd, schaam me bijna aan de kassa :D

laat je het ons weten, ben heel benieuwd..

14. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    heb zon test in mijn album staan 3 dagen na mijn nod

15. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    Ben bang dat ik het op moet geven, deze test van de kv is negatief ben bang dat mijn lichaam mij voor de gek houd...

16. Alita

Alita Niet meer actief

heb je geen foto`s?!!

Ik zou nu een dag overslaan en dan nog eens testen....

17. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    Neej heb helaas geen foto's. en de kv test was helemaal wit. inderdaad al toch mijn ongi weg blijft test ik gewoon nogmaals.

18. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hey roos,

Niet getreurd, er is misschien nog hoop. Bij mij ging dit ook zo, de cb + gaf een lichte lijn, echt heeeel licht, en de kruitvat was negatief, dit wel een halve week lang.

Nu is de kruitvat wel positief, hou de moed er in, test over een paar daagjes nog eens.

succes ik duim voor je!

19. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    vergeet niet, dat je er ook al een paar hebt gedaan vandaag, dus je urine is ook niet optimaal.

Test over 2 daagjes nog eens met die van kruitvat de 2e van de 2 voor 5 dan.

20. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    ik wacht ook rustig af de ongi is nog steeds niet in de buurt en zo voelt het ook niet echt... Hoeveel dagen ben jij overtijd nu dan?

Deel Deze Pagina