Net een digitale test gedaan van cleur blue, deze gaf aan niet zwanger, dus ik haal de teststrip er direct uit en wat denk je ik zie heel duidelijk een licht 2e streepje! Betekent dit wat of is het gewoon negatief? Hoop dat iemand me kan helpen want ik word echt GEK van spanning! Bedankt alvast Bekijk bijlage 201801 n
Phoe dit is een moeilijke, zou dan toch nog een testje doen voor de zekerheid..... Zie idd wel iets van een 2e streepje......
Ik zie indd ook wel een 2e streep en ook duidelijk! Zou indd nog een test doen, misschien de kv 2v5? Spannend hoor!
Bedankt voor jullie reactie. Ik lees ook niet in de bijsluiter over dat er altijd een 2e streep komt oid.. Maar goed je moet natuurlijk eigenlijk ook niet naar de streepjes kijken maar ja ik moet toch de strip eruit halen en dan kan je er toch niet om heen? Gek word ik er van... pfff. vanmiddag doe ik nog wel even een gewone streepjes test.
je mag niet naar die lijntjes kijken want die zeggen niets en ik dacht te hebben gelezen als je zwanger zou zijn dat je dan echt twee knallers hebt van lijnen daar.
De digitale test geeft ALTIJD streepjes, ook ben je niet zwanger. Je moet de test ook eigenlijk niet openmaken
Hmm ok, maar ik heb de test niet open gemaakt hoor, er zit een teststaafje in die je er weer uit moet halen, dus dan kan je er niet omheen. Gister had ik bij een andere test van zwanger en kids een heeeeeeel licht streepje, dus ik vraag me af of het niks zegt. Misschien zijn het knallers als hij zwanger aangeeft, maar dat is ook logisch toch? Nu is de streep misschien nog te licht om positief te zijn. Maar goed we wachten het maar weer af, want pas als ik zwanger te zien krijg ben ik blij! En bedankt voor de reacties!
Ik kan je alleen vertellen hoe ik het heb meegemaakt... Bij de jongste duurde het erg lang voordat ik eens eindelijk positief teste. De eerste cb wel/niet zwanger gaf ook NIET zwanger aan. Ook ik had wel 2 streepjes erop staan en ja ik keek er ook naar terwijl ik wist dat het niet mocht! 2 dagen later nog eens getest en toen stond er WEL zwanger en ja hoor de streepjes waren echt wel een stuk duideijker.... Dus ik denk dan....mijn hcg was gewoon nog niet hoog genoeg voor deze test en of ik daarom lichtere streepjes had? Ik denk het wel....eigenlijk zou je eens een topic moeten openen en vragen of er ooit iemand geen streepjes had op deze test?!
Wees er voorzichtig mee, ik had ook lichte streepjes toen ik niet zwanger was.. Toen ik zwanger was heb ik niet eens gekeken.
Ik ben idd voorzichtig, maar ik voel me echt zwanger en ben al 3 keer zwanger geweest (met 2 keer geen goede afloop), dus weet hoe het is zeg maar...afwachten maar weer...
Stom eigenlijk he waar komen ze dan vandaan? Bij bv een kruidvat blijft het dan plakken zeg maar op het voorgedrukte streepje en wordt roze, als je zwanger bent....
oh iris ik wist ook zeker dat ik zwanger was maar teste maar niet posi...... Maar ik zou zeker een kruidvat testje doen meid! De 2 voor 5 euro!!
Ik sluit me aan bij firefly! Ik heb deze testen ook meerdere keren gedaan, toen ik niet zwanger bleek te zijn en ook toen gaf hij 2 streepjes aan, als ik het digitale venster er af haalde.
Ok nou het zegt dus niks begrijp ik wel... over een paar dagen nog maar een keer testen! Ik heb geen kruidvat testen in huis, en er zit geen kruidvat in de buurt dus kan er ook geen halen.
Ik ga mee met Firefly en CB. Want er staat duidelijk in de gebruiksaanwijzing: De test bestaat uit een houder en een patroon. Je kan het resultaat van de test alleen aflezen op het Digitaal Scherm van de houder. De streepjes die je op de patroon ziet wanneer je deze weggooit, moet je negeren. Je kan de patroon niet met het oog aflezen. Etos heeft overigens dezelfde testen als Kruidvat. Zit er ook niet toevallig een Etos bij je in de buurt? Ik duim duim duim dat je toch een dezer dagen een mooie positieve test in handen hebt!
Nou ik heb een topic geopend met de vraag of er wel ooit iemand geen streepjes had dus we zullen zien! Maar je test dan weer met de cb? Succes hoor!!!!
Bedoel je niet trekpleister? Die heeft ook 2 voor 5 euro. Of bedoel je die niet? De streepjes zeggen niks helaas. Ik had dezelfde streepjes toen ik zwanger was als toen ik niet zwanger was op deze testen. Succes!