Wist even niet hoe ik het anders moest zeggen Maargoed het zit dus zo, wij hebben 2 katten, 1 van 3 en 1 van 1. De oudste Is een echte kater slaapt graag houd niet van knuffelen komt graag buiten. Dan de jongste onze dame. Knuffelt het liefst de hele dag, gebruikt OVERAL der nagels voor, slaapt het liefste op bed haar lievelingsspeeltje is een muis die constant piept, maar nu de kerstboom er staat heeft madam een nieuw speeltje gevonden namelijk onze kerstballen -.- het is een hele uitdaging om ze uit de boom te krijgen aangezien ik sinds gisteren haakjes aan alle ballen heb gedaan en de haakjes aan beide kanten heb dichtgeknepen zodat ze aan de tak vastzitten. We gaan vannacht maar bed en nog geen minuut later hoorde we de eerste bal al weer rollen HOE KRIJGT ZE HET VOOR ELKAAR. Ze weet dat het niet mag want als 1 van ons aan komt lopen peert ze er vandoor. Voor de rest is het een schatje hoor maar dit is toch echt drakengedrag. Hoe kan ik er voor zorgen dat ze er van af blijft? Plantenspuit hebben we al geprobeerd helpt 5 tellen en dan zit ze er al weer.
geef haar er 1 hier was dat ook sinds we ze een kerstbal hebben gegeven is het klaar, kunnen ze spelen dat was hier in ieder geval de oplossing
Wat spikkel zegt. Hier hebben de katten en spel kerstbal gehad. Na 2 dagen waren ze er wel klaar mee.
Wij doen 's nachts de deur van de woonkamer dicht. Soms horen we ze wel eens door het trappenhuis rennen en spelen, maar dat doen ze dan in ieder geval niet op de spullen waar we zuinig op zijn (de bank bijvoorbeeld..) De kerstboom staat dus ook veilig. Gelukkig blijven ze er overdag tot nu toe best goed vanaf!
Thanks voor de tip, ik stond vanmorgen al op het punt de hele boom af te breken... vanmiddag maar weer lampjes erin hangen en versieren. 1 van de 2 dames (beide 1jaar oud) had op 2/3e hoog in de boom een nestje gebouwt om ballen eruit te mikken.... dus moest sowieso hele kunstboom weer in model gaan zetten.
Hier een kater van een half jaar, die is precies zoals jij.beschrijft haha. Hij heeft de 1e dag zelfs in de boom gezeten. Ik ga de tip ook opvolgen!
Hahaha dat deed mijn kater ook toen die klein was. Alleen hing hij aan de stam. Nu blijft ie er gelukkig vanaf