Cliché's

Discussie in 'De lounge' gestart door Veertje1979, 22 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Al meer gehoord hier:
    "Probeer er niet teveel mee bezig te zijn...."

"Bij ons duurde het ook een jaar...."

"Het komt wel goed, of niet, je kunt natuurlijk onvruchtbaar zijn...."

:rolleyes:

2. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
  3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
  4. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Alles komt goed ! Kan ik niet meer horen oh Het zal wel loslopen ook zo`n dooddoener en wat mijn schoonzus altijd zegt, Ja maar jullie hebben geen kinderen....... dan gaat mijn bloed echt koken !

5. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

HAHAHAHAHA! Echt goor maar ow, wat zou ik dat soms graag doen..... ;)

6. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Zoals ik al meer heb gelezen op
    1----> niet te veel mee bezig zijn dan komt het van zelf
    pffffff hebben ze makkelijk praten als je enemaal iets wil is het
    moeilijk om er niet aan te denken :x
    2----> we zijn nu een jaartje of 6 samen. Dus de grote vraag is steeds
    wanneer gaan jullie trouwen en voor kinderen. We hebben het
    .namelijk niet aan de grote klok gehangen dat wij het aan het
    proberen zijn
    3-----> jij word er ook niet jonger op, je biologische klok tikt ook door
    hoor :evil:

7. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    we waren net zwanger "wanneer gaan jullie trouwen?" (trouwen hoezo omdat we zwanger zijn)

als ze vragen hoe het gaat "ow die en die hadden het veel erger toen ze zwanger waren" (je vroeg het toch aan mij, wat maakt mij het uit wat zij hebben gehad)

de oma van mijn vriend zegt altijd "pas je wel op want deze maand is het gevaarlijkst" (vanaf het begin van de zwangerschap al, mag helemaal niks meer als het aan haar ligt)

als iemand vraagt hoeveel kinderen ik wil "wacht maar tot deze er is" (dat zij hun kinderen niet aan kunnen wil niet zeggen dat ik dat niet kan)

als er een kind heeft gepoept word er altijd tegen mijn vriend gezegd "verschoon jij maar want jij moet het nog leren" (grrrrr hij kan echt wel wat hoor)

8. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Zo herkenbaar!
    Bij ons ook vanaf het moment dat we ja hadden gezegt: zo wanneer komen de kleintjes?
    Ik pas op op twee meiden: Kun je vast oefenen.

9. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik ken mijn vriend nu jaar en we wonen nu 2 jaar samen. Als ik nu vriendinnen aan de telefoon krijg uit de woonplaats waar ik eerst woonde vragen ze altijd: en, nog geen kleine op komst..?

(we zijn wel bezig, maar ja... moet het wel lukken he!) ----> dit weten zij trouwens niet hoor

10. -krijg je een tweeling? *NEE!*

-Kind, ben jij niet veel te jong? *ach ja, ik kan pas twee dagen kruipen*

-Wat dapper dat je hiermee doorgaat! *Kunt u dat ook uitdrukken in cash, dan helpt u me WEL*.

- Je gaat het wel zwaar krijgen hoor. *O echt? Maar ik kan mn kind toch ook gewoon verkopen als ik er geen zin meer in heb?*

- Wat een rotstreek van je vriend! * EX-vriend, EX-vriend...zucht..laat ook maar... *

-Was het gepland? *Ja, natuurlijk, ik raakte in paniek toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, mijn vrienden lieten mij vallen, en mn ex dumpte me... Zo gepland als wat.*

-Is het gewenst? * Nee, daarom loop ik met zo'n buik rond*.

- Laat me raden, het zijn twee meisjes? *uhhh...bijna...wat dacht u van 1 jongen?*

-Is dit je tweede? *huh..wat? zeg dat nog eens?*

-Ach, zulke dingen gebeuren nou eenmaal... *dingen? U heeft het hier wel over mijn kind hoor!*

En zo kan ik nog wel even doorgaan ;)

11. Niet meer actief

bij ons horen we vaak

ach wees blij met wat je hebt
    en ach je bent nog jong
    en waarom al die moeite voor een tweede
    er zijn zat mensen die er nog geen hebben
    das veel erger :evil: :evil:

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    deze vliegen veel om de oren idd, alhoewel ik mezelf ook een keer schuldig heb gemaakt aan de eerste :oops: toen hield ik het niet meer hihi

13. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    ja, die van je moet er niet bewust mee bezig zijn, daar word ik echt gestoord van !
    Wij zijn ook nog niet zo lang getrouwd en er blijven maar mensen vragen en ben je al zwanger ?
    Dan heb ik echt zoiets van NEE en als het zover is ben je de eerst die het weet !

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wij zijn nog maar net bezig en wij krijgen NU al de volgende opmerkingen:

- Je ongesteldheid blijft alleen maar uit omdat je er veel te veel mee bezig bent (ahum.. wat fijn dat anderen jou ineens zo "goed" kennen, en als ze vragen hoe het gaat en vragen of je al ongesteld bent geworden en ik daar eerlijk antwoord op geef zit ik niet op deze opmerking te wachten).

- Wij gaan 20 juli trouwen, 9 van de 10 mensen zeggen; "Oh, gaan jullie trouwen omdat jullie kindertjes willen?" (daar hoeven we niet voor te trouwen hoor, daar doe je iets anders voor ;)).

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
  16. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    haha :) maakt niet uit :) Ik vergeef het je hihi :)

17. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    oooooohhhhhh...... doen wij daar mss iets mis? en wij dachten dat we zo klaar waren, maar zou dat het dan zijn?! :)

@linda76: gelukkig maar. erg he, die clichés hihi ook al bedoel je het gerusstellend, als je ze zo verzameld ziet dan kan het best irriterend zijn. sterker nog, een hele hoop dingen zeg ik bewust niet op 't forum, omdat ik zelf dan wel weet wat voor antwoorden er komen haha

voorbeeld; ik moet nog een week tot mijn nod vandaag, heb deze maand voor het eerst een gevoel van 'het zou wel eens goed kunnen zitten' (geeeeeen idee waarom?!) maar heb sinds gisteren zware lage buikpijnen. nu zou ik ook cliché vragen kunnen stellen (is dit mijn innestelling ;)), maar de cliché antwoorden zijn nog waarschijnlijker 'nog even geduld', 'misschien heb je wel zoveel buikpijn omdat je er veel te veel mee bezig bent' etc.

;)

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hm wat ik het vervelendst vind is "daar weet jij niets van want jij hebt geen kinderen"
    die opmerking krijg je ook rustig terug op iets als de was doen zegmaar.. erg irri

alsof ik niet kan wassen omdat ik geen klein kind heeft dat de boel ondersmeert
    kunnen volwassenen ook prima hoor :)
    (zeker ik.. knoeipot eerste klas)

die mensen heb ik ook 300% niet de neiging te vertellen dat ik zwanger ben :)

diezelfde mensen roepen ook al anderhalf jaar dat ik "voor het einde van het jaar zwanger" ben
    nahja.. dat was ik dus niet..
    (zo'n leuk stel! dan moet je zwanger worden.. binnen 2 maanden ook)

en als je dan eens awt zegt over kinderen.. moet je je mond houden want misschien kan je zelf niet eens kinderen krijgen
    (leuk hoor als je op dat moment de pil al bijna een jaar niet meer slikt... erg niet tof)

en wat ik ook vervelend vind is
    "oh je gaat verhuizen? je bent zeker zwanger?" (ja maar dat gaat je geen flikker aan TOT ik vind dat het tijd is om het je te vertellen!)
    of "oh je gaat verhuizen.. basisschool tegenover de deur? das lekker makkelijk.. kunnen jullie eindelijk eens kinderen krijgen" (dat bepalen we zelf nog wel he :) )

19. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    nee dan de opmerkingen als ze horen dat je zwanger bent van 2 kindjes

ZO JIJ KRIJGT HET DRUK!en dan moet je ze horen als je zegt dat het wel mee val omdat je al 4 kids hebt met je mannetje,we zijn de drukte gewend whoehahahahahaha
    NOU LIEVER JIJ ALS IK! ja en daarom krijg ik ze
    JE MOET NU VOOR 3 ETEN!wil je een tien tonner van me maken
    HOE KRIJG JE DAT VOOR ELKAAR?gewoon tijdens de sex je sokken aan houden :)

PFFFF KAN NOG WEL EVEN DOORGAAN ZO :)

20. Niet meer actief

Whahaha, ik lig hier in een deuk zeg, ongelooflijk wat een opmerkingen.
    En dit is dus ook 1 van de redenen waarom wij tegen niemand zeggen dat we druk klussend zijn voor een beebje.
    Want ik zie ze al aankomen:

Huh, je bent toch al 35?
    Maar je hebt er toch al twee?
    Weet je zeker dat je dit nog wilt?

Hehehe, nee ik pas ;)

Deel Deze Pagina