Vanaag 2 boeken besteld bij onze plaatselijke boekenwinkel. Ik word gebeld als ze binnen zijn en ik ze af mag halen.
Vandaag bestelling bij de Action opgehaald: 2 filialen hier, bij dit filiaal hadden ze 120 bestellingen, toch stond ik alleen voor de deur. Dochter had voor een schoolopdracht afzetlint nodig, gelukkig doet de SoLow niet aan een minimumbedrag dus dat was ideaal: vanochtend besteld, vanmiddag tegelijk met de Action bestelling opgehaald. Verder niet direct wat nodig vooralsnog. Ikea is nog drama, bezorgen kan niet, en afhalen alleen in filialen die mij te ver rijden zijn.
Yep, voor zaterdag 2 bestellingen bij de Action om af te halen. Maandag bestelling 1 gedaan. Vandaag keek ik op de site om iets te zoeken, kon ik opeens vanallerlei dingen bestellen die ik gisteren NIET kon bestellen. Dus tip; zet dingen in je favorietenlijstje bij Action en als er dan een winkelwagentje bijkomt, kun je het bestellen. Blijkbaar komen er telkens nieuwe producten bij
Weet niet of ik er echt gebruik van ga maken. Denk het niet.. meestal deed ik een rondje stad als ik bijv. dingen nodig had bij de action/ wibra/ xenos / prenatal. Klinkt voor mij niet aantrekkelijk dat click &collect en de 4 uur wat ertussen moet zitten. Af en toe bestellen we wel wat bij plaatselijke restaurant, maar qua uit eten gaan enzo hebben we echt veeel bespaard afgelopen maanden.
Kijk ons allemaal wild worden van de Action Click & Collect Maar ook de Zeeman heb ik gemist. We hebben echt nieuwe onderbroeken nodig...
Heb vooral veel knutselspullen bij de action besteld Nog extra handschoenen en een muts Straks ophalen
Ja gistermiddag opgehaald bij de Hema hier in het dorp, had ik smorgens telefonisch besteld. Online was de thermokleding voor de oudste en wanten voor de jongste steeds uitverkocht en in het filiaal gelukkig op voorraad.
Ja ik wel. Ik koop graag lokaal. Gisteren een nieuwe fiets opgehaald bij de plaatselijke fietswinkel. En vandaag kan ik een boek ophalen bij de boekhandel en nieuwe schaatsen voor de oudste, die was uit zijn oude gegroeid. En mijn man heeft een cadeaubon besteld van de kapper waar hij altijd heen gaat. We bestellen ook regelmatig bij restaurants in de buurt.
Echt, wat heeft de action wat je de afgelopen weken niet elders hebt kunnen kopen/bestellen? Lijkt mij meer om een principekwestie te gaan Voor mij blijft de Action niet-noodzakelijk Wij hebben sowieso niet veel spullen nodig. We zijn vrij minimalistisch. Maar als ik iets nodig heb, dan probeer ik het eerst bij lokale winkels te kopen. Wij halen nu af en toe eten (normaal 1 a 2 keer per jaar) en dan altijd bij restaurants die normaal niet aan afhalen doen. Ik heb een lijstje bijgehouden met spulletjes die we eventueel bij de Hema kunnen kopen als die weer open zou gaan. Ik ga dat binnenkort maar eens via C&C doen. Mijn jongste is binnenkort jarig en dan doe ik dit ook.
Haha tja uhh ik heb zelf voornamelijk verfspullen gereserveerd bij de Action. @Vogelinnetje We gaan binnenkort verhuizen en rollers en kwasten (en afdekmateriaal) zijn veeeele malen goedkoper bij de Action
Gisteren sleetjes gekocht bij Intertoys, en straks ga ik ondergoed en pyjamas bestellen bij Zeeman. Bij restaurants online bestellen doen we al sinds de zomer, 2 a 3 keer per maand.
Goedkope gesso en lak voor het stenen schilderen. Bij Action ca 2 euro per tube. Ik heb het de afgelopen tijd bij Bol besteld, vanaf 14 euro per pot.
Lekker dan. Wat noodzakelijk dingen bij de action besteld. Aangevuld met oa kattensnoepjes om aan het minimale bestelbedrag te komen. Kom ik daar vanmorgen om mijn bestelling op te halen .... het enige wat ze nog hadden van mijn hele bestelling waren de kattensnoepjes. Juist hetgeen wat ik echt nodig had, was er niet. Nou het lijkt me sterk dat er sinds gisteren ineens massaal vershouddozen en hoeslakens etc zijn besteld/gekocht. Zeer bizar. Als ze mij van te voren hadden gebeld met deze mededeling, dan had ik zeker de bestelling (kattensnoepjes) niet eens opgehaald.